نتایج جستجو برای عبارت :

تایتانیک با زبان اصلی

ژانر : ماجراجویی | درام | عاشقانهامتیاز : ۷٫۷ از ۱۰ – میانگین رای ۷۴۹,۴۰۳ نفرکیفیت : ۷۲۰p حداکثر فرمت : MKVحجم : ۱۲۰۰محصول : آمریکازبان : انگلیسیکارگردان : James Cameronبازیگران : Leonardo DiCaprio, Kate Winslet , Billy Zaneخلاصه داستان : در جریان سفر با کشتی تايتانيک، «رز» (وینسلت)، دختری از خانواده ای ثروتمند که برای ازدواجی اجباری رهسپار امریکاست، اقدام به خودکشی می کند. اما «جک» (دی کاپریو)، مسافری فقیر از قسمت درجه ی سه کشتی، او را نجات می دهد. این دو به
کم تر سینمادوستی را پیدا می کنید که خاطره ای از فیلم تايتانيک نداشته باشد و با موسیقی تايتانيک زندگی نکرده باشد، همگی داستان تايتانيک را از حفظیم اما داستان .دلتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
داستان فیلم:
در جریان سفر با کشتی تايتانيک»،رز» دختری از خانواده ای ثروتمند که برای ازدواجی اجباری رهسپار آمریکا است، اقدام به خودکشی می کند. اماجک»، مساف.تیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
وبسایت رسمی نشنال جئوگرافی به تازگی ویدئویی جدید از مراحل غرق شدن تايتانيک را منتشر کرده است. این ویدئو با استفاده از تکنولوژی CGI یا همان تصویر سازی با کامپ.ارنواز دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
هر چیزی که درباره شرط ها در انگلیسی باید بدانید را در این مطلب به زبان کاملا ساده برایتان بیان می کنیم. هر سوالی در این باره دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.
شرط انگلیسی
ساختارهایی در زبان انگلیسی وجود دارد که شرطی (conditional) نامیده می شوند و برای صحبت در مورد موقعیت های ممکن یا خیالی به کار می روند. یک ldquo;شرط rdquo; یک ldquo;وضعیت یا چگونگی rdquo; است.
به عنوان مثال:
Ifa certain condition is true,thena particular result happens.
(اگر شرط خاص درست باشد، نتیجه خاص اتفاق می افتد.)
ح
 8.7/10 از 149,812 رای 80/100کیفیت: BluRay 1080pژانر: درام، عاشقانهمدت زمان: 58 دقیقهشبکه: ITVسال های پخش: 2015-2010روز پخش: دوشنبهوضعیت: به اتمام رسیدهکارگردان: Julian Fellowesستارگان: Hugh Bonneville, Phyllis Logan, Elizabeth McGovern
خلاصه داستان: داستان سریال که با رسیدن خبر غرق شدن کشتی
تايتانيک شروع میشه، در مورد خانواده سلطنتی کروالی در زمان پادشاهی جرج
پنجم هستش. توی لیست مسافران تايتانيک افرادی بودند که مرگشون باعث میشه
تنش هایی در مورد مسئله ارثیه در بین خانواده به وجو
Attention please
یکی از مشکلات زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی تفاوت مکالمه در مجموعه‌های آموزشی و زندگی واقعی است. افراد در زندگی واقعی برخی جملات را کوتاه‌تر می کنند و یا به نوع دیگری تلفظ می‌کنند، اطلاحات متفاوت‌تری به کار می‌برند.بهترین روش برای آشنایی با مکالمات واقعی مشاهده فیلم ها و سریال های زبان اصلي است.به همین منظور مجموعه ما  برای آشنایی زبان آموزان با مکالمات روزمره و واقعی طراحی شده است. این مجموعه براساس سریال طنز Friends ساخته
ژانر: درام ، ورزشیامتیاز: 8 از 10زبان: انگلیسی, فارسیسال انتشار: 2004رزولوشن تصویر: 1080p | 720pزمان: 132 دقیقهفرمت: MKVمحصول: آمریکاکارگردان: Clint Eastwoodخلاصه داستان:“مگی فیتزجرالد” با اصرار فراوان “فرانکی دان”، مربی ای که بوکسرهای موفقی را معرفی کرده است متقاعد میکند تا به او شیوهٔ مسابقه را بیاموزد و او را نیز تبدیل به یک قهرمان کند. “مگی” آنقدر سخت تمرین میکند که راهی مسابقه قهرمانی جهان میشود….
تماشای آنلاین فیلم با اینترنت نیم به
در تاریخ نود و یک ساله اسکار رکورد‌های زیادی شکسته شده است که گاهی اوقات خارق العاده به نظر می‌رسند.
 
در تاریخ اسکار تا کنون، تنها ۳۲ فیلم بیشتر از ۵ جایزه یا بیشتر دریافت کرده‌اند که بیشتر آن‌ها شامل فهرست شیندلر»، جنگ ستارگان»، پدرخوانده ۲» هستند.
 در ادامه فیلم‌هایی که بیشترین جایزه را از آکادمی اسکار دریافت کرده اند مرور می‌کنیم.
 
تايتانيک (۱۹۹۷)
اکتشاف عاشقانه جیمز کامرون با فیلم سینمایی سینمایی  تايتانيک » و روایت این کشتی
دانلود رایگان سریال ترکی کوزی گونی Kuzey Güney نسخه زبان اصل
ورژن زبان اصلي با کیفیت HD720P و HQ480P از لینک مستقیم
تمامی قسمت ها 1 تا 40 فصل اول + 41 تا 80 فصل دوم
Free Download Orginal Series Turkish Called Kuzey Guney HD
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت دانلود سریال + توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب
در این پست با کمک 10 درس بصورت فیلم آموزشی، طراحی نقاشی های کاربردی مختلف را بصورت کامل از مقدماتی تا پیشرفته با زبان فارسی به شما آموزش داده ایم. این دروس بصورت گلچین شده شامل نقاشی با مداد، نقاشی با اسپری، نقاشی بامداد شمعی، نقاشی در فتوشاپ، نقاشی و طراحی های بسیار جالب و زیبا روی دیوار و. می باشند.
مقدمه :
کشیدن نقاشی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها و هنرها به شمار می آید. پس اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به این هنر زیبا علاقه مند می باش
دانلود سریال دانتون ابی Downton Abbey با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی
دانلود سریال Downton Abbey بدون سانسور
دانلود سریال دانتون ابی با زیرنویس فارسی چسبیده
قسمت هشتم فصل ششم اضافه شد

نام سریال: دانتون ابی Downton Abbey
سال ساخت: 2010-2015
ژانر: درام , عاشقانه
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 58 دقیقه دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 8.7 از 198,120 رای
زبان: انگلیسی
ستارگان: Hugh Bonneville , Phyllis Logan , Elizabeth McGovern , Brendan Coyle
سازندگان: Julian Fellowes
رده بندی سنی : این سریال ممکن است برای کودکان با
نام : Hollow Point
امتیاز : 5.2 از 10 – میانگین رای 13 نفر
کیفیت : N/A
موضوع : اکشن
فرمت : MKV
حجم : 1.54 گیگابایت+749 مگابایت+391 مگابایت
مدت زمان: 1:29:00
زبان: انگلیسی
ترجمه : زیرنویس فارسی
سال انتشار : 2019
کارگردان : Daniel Zirilli
بازیگران : Luke Goss , Dilan Jay , JuJu Chan
خلاصه داستان : زمانی‌که همسر و دختر یک مرد به قتل می‌رسند، خودش را در میان یک گروه چریکی و در شهری مملو از جرم و جنایت می‌بیند…
تماشای آنلاین فیلم با اینترنت نیم بهاتماشای آنلاین فیلم
کیت وینسلت و لیام همسورث در فرش قرمز نمایش فیلم جدید خیاط
کیت وینسلت و لیام همسورث در فرش قرمز
کیت وینسلت، بازیگر مشهور فیلم تايتانيکدر فیلم جدیدی همبازیلیام همسورث (نامزد مایلی سایرس)شده است.
این دوبازیگر مشهوربرای نمایش ویژه فیلم "خیاط" با یکدیگر قدم در فرش قرمز گذاشتند.کیت وینسلت 40 سالهبرای این مناسبت پیراهن مشکی رنگی پوشیده و تیپ خود را با کفش پاشنه دار مشکی و کیف دستی قرمز ست کرده بود.
لیام همسورث 26 سالهنیز تیپ شیکی متشکل از کت شلوار مش
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Titanic 1997
امتیاز : 7.8 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام, رمانتیک
کارگردان : James Cameron
ستارگان : Billy Zane, Kate Winslet, Kathy Bates, Leonardo DiCaprio
سال : 1997
کشور : آمریکا
سازندگان : James Cameron
مدت زمان : 3 ساعت و 14 دقیقه
در جریان سفر با کشتی تايتانيک، رز» (وینسلت)، دختری از خانواده ای ثروتمند که برای ازدواجی اجباری رهسپار امریکاست، اقدام به خودکشی می کند. اما جک» (دی کاپریو)، مسافری فقیر از قسمت درجه ی سه کشتی، او را نجات می دهد.
یوتیوب دارای یک ویژگی "Autoplay on Home" است که به شما کمک می کند به راحتی پیش نمایش فیلم های مختلف را در حالی که شما صفحه اصلي را مرور می کنید را ببینید.  Autoplay on Home به عنوان پیش فرض در برنامه خواهد بود. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه ویژگی "پخش خودکار در خانه" در برنامه YouTube برای Android غیرفعال کنید.  برنامه یوتیوب را روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. شما می توانید این برنامه را در کشوی برنامه خود پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه ش
سریال تو در خانه‌ام را بزن قسمت 17 زبان اصلي با زیرنویس چسبیده

ادا که حرف های سرکان به آیدان را شنیده بعد از رفتن سرکان به سمت ایدان می رود و از او می.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال گودال قسمت 102 زبان اصلي با زیرنویس چسبیده

سلیم به همراه کاراجا به میخانه ای که سلیم معمولا به انجا می رود، می روند و با هم می نوشند. کاراجا از اینکه.جانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
امروزه آموزش زبان های خارجی با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. شما می توانید با استفاده از انتخاب بهترین روش یادگیری زبان به افزایش مهارت های خود در کوتاه ترین زمان ممکن کمک کنید. یکی از روش های مرسومی که امروزه از آن استفاده می شود، آموزش زبان انگلیسی با فیلم و سریال است که به تقویت مکالمه و شنیدن شما بسیار کمک می کند.
ادامه مطلب
سریال زن قسمت 49 زبان اصلي با زیرنویس چسبیده
سریال زن قسمت 163 دوبله فارسی
سریال زن قسمت 164 دوبله فارسی
سریال زن قسمت 165 دوبله فارسی

آدرس کانال مشکی تر.ساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم "تايتانيک " بدون سانسور Titanic 1997 ❤️
ژانر : #درام ، #عاشقانهامتیاز : 7.8 از 10 IMDB⏰مدت زمان : 3 ساعت و 24 دقیقهمحصول : آمریکا کارگردان: James Cameron #زیرنویس_چسبیده_فارسی 94% این فیلم را دوست داشتند
#پیشنهادی
 دختری و پسری با تفکر های اجتماعی متفاوت در طول سفر خود با کشتی تايتانيک عاشق هم دیگر می شوند آنها می خواهند بعد از سفر با هم ازدواج کنند اما ….
720http://gestyy.com/et2zPH480http://gestyy.com/et2zA0240http://gestyy.com/et2zAn
 
download in telegram channel : @moviee_10
دانلود این فیلم در کانال ت


سریال دختر سفیر قسمت 25 زبان اصلي با زیرنویس چسبیده
دختر سفیر قسمت 96 دوبله فارسی
دختر سفیر قسمت 97 دوبله فارسی
دختر سفیر قسمت 98 دوبله فارسی
دختر سفیر قسمت .زلفا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارگردان : قربان محمدپورموضوع : اجتماعیسال تولید : ۱۳۹۰مدت زمان : ۸۸ دقیقهحجم : ۳۵۷ – ۷۲۷ مگابایتفرمت : MP4 – MKVبازیگران : شهره قمر، پیر داغر، ماریا گارسیا، بهروز جاهل، هستی مهدی فر، امیرمحمد زند
روایت فیلم در خصوص پنج شخصیت اصلي است که چهار نفر آنها به چهار زبان زنده دنیا صحبت میکنند و نفر پنجlم نیز لال است و نمی تواند صحبت کند. آنها که ناچار به ارتباط با هم هستند با اتفاقات خاصی روبرو می شوند…
 عصر فان | سایت تفریحی
دانلود فیلم PAW Patrol: The Movie 2021
 
دانلود فیلم PAW Patrol: The Movie 2021
  10 / 6.4  IMDb
میزان آراء: 407 نفر
 ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
 کیفیت: WEB-DL 1080p
 محصول کشور: آمریکا, کانادا
 کارگردان: Andrew Hickson
 بازیگران: Ron Pardo, Tyler Perry, Will Brisbin
 خلاصه داستان: رایدر» و سگ‌ها به شهر ماجراجویی» فرا خوانده می‌شوند تا شهردار هومینگر» را از تبدیل کردن شهر به یک کلان‌شهر شلوغ، باز دارند.
لینک های زبان اصليحجم : 1.5 گیگابایتزبان : زبان اصلي دانلود با کیفیت 1080p ( زیرنویس
بنام خدا
باسلام 
زبان برنامه نویسی،یک زبان گفتگو،با ماشین سخت افزار می باشد! به کمک زبان برنامه نویسی،می توان بسیار کارها مختلف انجام داد! به عنوان مثل همین صفحه و کل سایت که در حال تماشا کردن هستید! خود سیستم عامل و نرم افزارها ان و همگی به کمک کدهای برنامه نویسی نوشته و ساخته شده اند.
زبان های برنامه نویسی بسیار زیاد و متنوع هستن،و هر زبان برنامه نویسی،برای کاری ساخته شده اند،که ما در این وبلاگ و در اینده،انشالله به مرور با زبان ها برنام
پکیج آموزش word 2013 به زبان فارسی + فیلم کامل
 
پکیج آموزشی office 2013  بخش word 2013  + فیلم کامل
 
 
دانلود کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
فیلم آموزش word 2013 به زبان فارسی - EDU Networkwww.edunetwork.ir › index.php › 2016/05/15 › teach_word2013۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - در فیلم آموزش ورد ۲۰۱۳ به زبان فارسی سعی شده است که قسمت های اصلي و کاربردی ورد به زبان ساده بیان شده است. این مجموعه آموزشی کاملا رایگان است.
دانلود کتاب آموزش word 2013 به زبان فارسی - س
به اطرافم که نگاه می‌کنم نگاهی شهوت‌آمیز در چشمان مردم ایران به غرب می‌بینم. هیچ وقت این نگاه را دوست نداشتم، گاهی کمی آزرده شدم و گاهی یک دنیا. در این باره اشاره‌هایی در پست تپه‌های سرسبز و سرزمین غرب کرده بودم. گاهی حس می‌کنم مردم یک آهنگ را بیشتر برای آن که فرانسویست دوست دارند. فحش در زبان فرانسوی برایشان زیباست و هر نوشته‌ای را در زبان انگلیسی منطقی می‌بینند*.
اولین بار که در توئیتر با کسی بحثم شد سر تمسخر فردی بود که نام فیلمی را به
ژانر: درام | عاشقانهکیفیت:DVD-SCRمنتقدین: /100میانگین رای: مشاهده در سایت IMDbمحصول کشور: آمریکاکارگردان: Greta Gerwigستارگان: Saoirse Ronan, Emma Watson, Timothée Chalametخلاصه داستان : فیلمی در سبک درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات ساخته شده است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند. داستان فیل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ویکی بوکز وبلاگ شخصی زندگی pishgamansanat Mehran Rezaei Entomology Weblog vakilmelki دانلود پایان نامه معرفی کالا فروشگاهی olume parsa book پنجره