نتایج جستجو برای عبارت :

سریال شب دنباله دار

قوع حادثه ای انفجاری در یک دنباله دار دوردست باعث افزایش شدت درخشندگی آن به اندازه یک میلیون بار شده است و اکنون حتی با چشم غیرمسلح از نیمکره شمالی قابل رؤیت است.
دنباله دار هولمز (comet Holems) هم اکنون در فاصله میان مدارهای مریخ و مشتری قرار دارد و درحال دور شدن از زمین است.
منجمان آماتور ستاره شناسان حرفه ای را از درخشش ناگهانی هولمز آگاه کردند.
اکنون تیمی از اخترشناسان بریتانیایی با استفاده از تلسکوپ ایزاک نیوتن در جزایر قناری این دنباله دار ر
⭕️ به گزارش Deadline: دنباله فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز ساخته خواهد شد اخبار گیم 
اولین واکنش ها نسبت به دنباله مورد انتظار فیلم "A Quiet Place" که در قسمت اول خود مورد استقبال منتقدین قرار گرفته بود، ظاهرا بسیار مثبت بوده و احمالا جان کرازینسکی کارگردان این فیلم به موفقیت های قسمت اول دوباره دست یابد. با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم مکانی آرام این فیلم برای برخی از منتقدین به نمایش درآمده است که مورد تحسین این منتقدین قرار گرفته است.
برای خواندن این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.رسانه اینترنتی گلکسی استار
طبق شنیده ها از culture crave جورج آر آر مارتین نویسنده دنیای نغمه یخ و آتش نیز ساخت دنباله سريال بازی تاج و تخت را با محوریت کاراکتر جان اسنو تایید کرده است ، طبق صحبتهای مارتین در حال حاضر عنوان این مجموعه Snow در نظر گرفته شده است.
گفته میشود ایده ی ساخت این سريال از طرف شخص کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان) مطرح شده است ، کیت بعد از پایان گات گفته بود که سرنوشت جان اسنو بسیار منصفانه بود.
اولین اسپین آف از سريال game of thrones با عنوان خاندان اژدها ساخته شده
آبان ماه گذشته اعلام شد مراحل فیلمبرداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) رسما به پایان رسیده، اما فیلمبرداری بخش‌های دیگری از فیلم هنوز باقی مانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری این فیلم‌ها در سال 2019 رسما به پایان رسیده است.
ادامه مطلب
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015
خلاصه داستان فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015
در یک بایر پسابرجام ، زنی علیه یک حاکم ظالم در جستجوی وطن خود با کمک گروهی از زندانیان زن ، یک پرستش روانپریش و یک راننده به نام ماکس شورش می کند.
بازیگران فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015
Tom Hardy، Charlize Theron، Nicholas Hoult، Hugh Keays-Byrne، Josh Helman، Nathan Jones، Zoë Kravitz، Rosie Huntington-Whiteley
درباره فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015
مکس دیوانه: جادهٔ خشم (به انگلیسی: Mad Max: Fury Road) یک فیلم پسارستاخیزی و اکشن، به کا
دانلود سريال دل
سريال نمایش خانگی دل، به نقل از سایت دانلود سريال دل ، سريال ایرانی جدید به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی می باشد که چهره های سرشناس سینما در این سريال حضور دارند. سريال دل به نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان اثری پربازیگر است که در ژانر عاشقانه و دنباله مسیر فصل دوم سريال عاشقانه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی در 28 قسمت تولید شده است، سريال دل به دلیل دارا بودن ژانر درام و عاشقانه یکی از سريال های پر بازدی
هشدار اخترشناسان دربارهخطرات احتمالی دنباله دارهابرای تمدن بشر را برای چند روز فراموش کنید و فرصت تماشای یکی از نادرترین رویداد های آسمانی سال جدید میلادی را از دست ندهید.
براساس گزارش ساینس الرت به نقل از همشهری، طی چند هفته آینده یکی از زیباترین دنباله دارهایی که تاکنون کشف شده اند، دنباله دار کاتالینا، در اولین و شاید آخرین بازدیدش از مناطق درونی سامانه خورشیدی، در آسمان زمین خودنمایی خواهد کرد. اگرچه پرواز این دنباله دار از نزدیکی
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
سريال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو
خوب بد جلف؛ رادیو اکتیو نام مجموعه نمایشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ١٣٩٩ است. که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی و فیلیمو پخش می‌شود.
ماجرای این سريال دنباله فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری می باشد و ماجراجویی های سام و پژمان را پس از یده شدن توسط چچن ها را روایت می کند.
مشخصات سريال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو
موضوع: کمدی
بازیگران: پژمان جمشیدی - سام درخشانی - حامد کمیلی - آناهیتا
دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 فیلمی کمدی ، اجتماعی به کارگردانی (مسعود اطیابی) و تهیه کنندگی (ابراهیم عامریان) و نویسندگی (حمزه صالحی) می باشد که درسال ۱۳۹۷ تولید گردیده است. این فیلم دنباله سینمایی تگزاس ۱ است و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینما های ایران اکران سراسری شده است.
مجله ی تفریحی همه چیز
دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 فیلمی کمدی ، اجتماعی به کارگردانی (مسعود اطیابی) و تهیه کنندگی (ابراهیم عامریان) و نویسندگی (حمزه صالحی) می باشد که درسال ۱۳۹۷ تولید گردیده است. این فیلم دنباله سینمایی تگزاس ۱ است و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینما های ایران اکران سراسری شده است.
مجله ی تفریحی همه چیز
دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 فیلمی کمدی ، اجتماعی به کارگردانی (مسعود اطیابی) و تهیه کنندگی (ابراهیم عامریان) و نویسندگی (حمزه صالحی) می باشد که درسال ۱۳۹۷ تولید گردیده است. این فیلم دنباله سینمایی تگزاس ۱ است و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینما های ایران اکران سراسری شده است.
مجله ی تفریحی همه چیز
ایت: بخش دوم، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندی موشیاتی است. ایت: بخش دوم، قسمت دوم از سه گانه ترسناک آن است و دنباله ای.بهین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود زیرنویس  legacies
ژانر:درام،علمی تخیلی،ترسناک،فرا طبیعی
کشور سازنده:USA
تعداد فصل ها: 2
شبکه:CW
خلاصه:این سريال دنباله(اسپرین اف)سريال هایVampire diariseوOriginalsاست.واتفاقات نسل سوم وجدید این موجوادات را روایت می کند.هوپ مایکلسون دختر کلاوس و لیزی وجوزی به همراه پدرشون الاریک در مدرسه ای به نام سالواتوره اسکول که در آن موجودات فرا طبیعی رو آموزش می دهند با اتفاقات عجیبی دست و پنجه نرم می کنند.Dell Subtitals
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
این فیلم که دنباله‌ی دو قسمت قبلی آن می‌باشد در خلاصه داستان آن آمده است، مایک بنینگ یک مامور باتجربه و حرفه‌ای متهم به انجام کاری که نکرده است می‌شود. در این اوضاع او تصمیم می‌گیرد فرار کند تا بی‌گناهی خود را ثابت کرده و همچنین تهدید واقعی را پیدا کند و…
نیلو مووی ؛ دانلود جدیدترین فیلم ها
آنابل به خانه می آید یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک بر پایه عروسک آنابل است که در سال ۲۰۱۹ منتشر می شود. این اثر دنباله ای بر فیلم های .بهین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
Wonder Woman 1984 (سبک WW84) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت Wonder Woman از شخصیت کمیک DC ساخته شده است. این دنباله Wonder Woman 2017 و نهمین قسمت در DC Extended Universe (DCEU) است. این فیلم توسط پتی جنکینز از فیلمنامه ای که وی با جف جانز و دیوید کالاهام نوشت و داستانی از جانز و جنکینز کارگردانی شده است. در این فیلم گال گدوت در نقش دیانا پرنس / زن شگفت انگیز در کنار کریس پاین ، کریستن ویگ ، پدرو پاسکال ، رابین رایت و کانی نیلسن در نقش های مکمل بازی خواهد کرد. این فی
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
ماجرای نیمروز رد خون دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.

فصل دانلود | دانلود فیلم ایرانی و دانلود سريال ایرانی
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال سیاوش پانزدهم تماشای آنلاین اثری از سروش محمدزاده, دانلود قسمت 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین پخش شده 17 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
سرانجام شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم It: Chapter 2 را تایید و اعلام کرده است.
از ماه شهریور امسال سرانجام اکران جهانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) آغاز شد تا به اتفاقات این مجموعه ترسناک محبوب پایان دهد. دنباله فیلم It (آن) تاکنون حدود ۴۵۰.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل حدود ۲۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۴۰.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تار
دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
دانلود سريال آقازاده قسمت چهارم تماشای آنلاین اثری از بهرنگ توفیقی, دانلود قسمت 4 چهارم سريال اقازاده تماشای آنلاین پخش شده 27 تیر ماه 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهارم سريال آقازاده تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگ مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ... انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا ویدیوی آموزشی کدخداموبایل panjarehnasym learnandknow necfarsi سردار جاودان tenium