نتایج جستجو برای عبارت :

اخرین امپراطوری فصل۴قسمت۱۱

 
قسمت 10فصل سوم
نام سریال : The Last Kingdom
ژانر : اکشن , درام , تاریخی زبان : انگلیسی
محصول : BBC America, BBC Two ستارگان : Alexander Dreymon, Nicholas Rowe, Emily Cox, Rune Temte

خلاصه داستان : اواخر سال ۸۰۰ میلادی ،بسیاری از امپراطوري های ان زمان که در حال حاضر بنام بریتانیا میشناسیم مورد تهاجم وایکینگ ها قرار گرفته اند و تنها امپراطوري عظیم ِ Wes که به فرماندهی پادشاه الفرد بزرگ” در مقابل وایکینگ ها ایستادگی و مقاومت میکند،باقی مانده است.این امپراطوري ، اخرين امپراطوري است!
دانلود قسمت 11 فصل 4 سریال The Last Kingdom | آخرین امپراطوري
دانلود قسمت 11 فصل 4 سریال The Last Kingdom | آخرین امپراطوري
http://zizimovies.blog.ir
خلاصه داستان:  اواخر سال ۸۰۰ میلادی ،بسیاری از امپراطوري های ان زمان که در حال حاضر بنام بریتانیا میشناسیم مورد تهاجم وایکینگ ها قرار گرفته اند.
ادامه مطلب
دانلود قسمت 1 فصل 5 سریال The Last Kingdom | آخرین امپراطوري
دانلود قسمت 1 فصل 5 سریال The Last Kingdom | آخرین امپراطوري
http://zizimovies.blog.ir
خلاصه داستان:  اواخر سال ۸۰۰ میلادی ،بسیاری از امپراطوري های ان زمان که در حال حاضر بنام بریتانیا میشناسیم مورد تهاجم وایکینگ ها قرار گرفته اند.
ادامه مطلب
محصول:کره جنوبی
زبان:کره ای
زمان:-

سال انتشار:2006
کیفیت:720


سبک:زندگینامه . درام
بازیگر:Il-guk Song . Hye-jin Han . Seung-su Kim . Kwang-ryul Jun
داستان :یک داستان حماسی بر اساس افسانه جومونگ تااوانگ، بنیان گذار امپراطوري گوگوریو 37 سال قبل از میلاد مسیح. (یکی از 3 امپراطوري کشور کره)


ادامه مطلب
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
فیلم امپراطوري زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: امپراطوري Kingdom
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 6.9/10
ژانر: درام | اکشن
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ژاپن فیلم Kingdom 2019 امپراطوري
کارگردان: شینسوکو ساتو
ستارگان: کنتو یامازاکی، ریو یوشیزاوا ، ماسامی ناساگاوا ، تاک ساکاگوچی
سال تول
دانلود فیلم اخرين چیزی که او میخواست با لینک مستقیم

دانلود فیلم The Last Thing He Wanted 2020

کیفیت HD 1080p , 720p , 480p + زیرنویس فارسی قرار گرفت

نام فیلم : The Last Thing He Wanted 2020

ژانر (موضوع) :درام ، جنایی ، معمایی

امتیاز : 4.3 از 244,855 رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2020

محصول کشور: امریکا

کارگردان : Dee Rees

بازیگران : Ben Affleck, Anne Hathaway, Rosie Perez


خلاصه داستان : فیلم اخرين چیزی که او میخواست 2020  ، آخرین چیزی که او میخواست؛ فیلمی در سبک
آخرین ماموریت فرشته : عشق (سریال کره ای Angel’s Last Mission: Love 2019) یک سریال ژانر عاشقانه و فانتزی به کارگردانی لی جانگ ساب می باشد که در تاریخ ۲۲ می ۲۰۱۹ انتشار یافت. از جمله بازیگران این سریال می توان به شین هه سان ، Kim Myung-soo و لی دانگ گان اشاره کردداستان این فیلم درباره فرشته ای به نام دان” می باشد که برای بازگشت به بهشت ماموریتی را به عهده می گیرد تا برای لی یون سو بالرینی” که اعتقادی به عشق ندارد، عشق بیابد! ولی در این ماموریت فرشته عاشق
سریال به دنیا بگویید بایستد به کارگردانی محمدرضا آهنج از جمله مجموعه های جذاب با داستان پرماجرا و غافلگیرکننده است که شبکه آی فیلم تصمیم با بازپخش آن گرفته است. اگر می خواهید بدانید داستان این سریال چیست و آخر آن چه می شود ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
تماشاخانه ای برای برپایی نمایش های خونین!
در شرق تالار روم تماشاخانه ای وجود دارد که از سنگ و بتن ساخته شده و کلوسئوم نامیده می شود و یکی از عجایب هفتگانه دنیای جدید است. این بنا چهار هزار متر مربع مساحت دارد و از آن به عنوان خونین ترین قتلگاه تاریخ بشر یاد می شود! با این وجود امروزه این بنا نماد تمدن و شکوه امپراطوري روم شناخته می شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است!!! این بنای تاریخی در حدود ۷۰ تا ۷۲ سال پس از میلاد مسیح ساخته شده و از سوی وسپ
دانلود دوبله فارسی فیلم امپراطوري بهشت Empire of the Sun 1987دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم امپراطوري بهشت Empire of the Sun 1987 با لینک مستقیمبا لینک مستقیم و کیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p + BluRay 480p
 
منتشر کننده فایل : androidirany.comمنتشر کننده فایل : FilimSerial.irنام فیلم : امپراطوري بهشت – Empire of the Sun 1987ژانر : تاریخی | جنگی | درامزبان : دوبله فارسی + زبان اصلیکیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p + BluRay 480pمدت زمان : 153 دقیقهامتیاز : 7٫8 از 10سال انتشار : 1987محصول کشور :
سال انتشار »2006

ژانر »
درام
زندگینامه

محصول »کره جنوبی

زبان »کره ای

زمان »-
امتیاز »7.9 از ۱۰
کارگردان »



نویسنده »



بازیگران »

Il-guk Song
Hye-jin Han
Seung-su Kim
Kwang-ryul Jun



یک داستان حماسی بر اساس افسانه جومونگ تااوانگ، بنیان گذار
امپراطوري گوگوریو 37 سال قبل از میلاد مسیح. (یکی از 3 امپراطوري کشور
کره)




http://bia2movies.live/title/tt0978061/the-book-of-the-t
شمشیر سینگ (آنیل کاپور) بزرگترین امپراطوري تجارت اسلحه و مواد مخدر در خاورمیانه را دارد. سیکندر سینگ (سلمان خان) پسر بزرگش است، سانجانا (دیزی شاه) و سارای (س.گندم دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پدر و مادر سو یانگ گوم که قبلا در دربار امپراطوري مشغول به کار بودن به دلایلی دستگیر و کشته شدند.آخرین آرزوی مادر یانگ گوم این بود که او در صورت تمایل خودش ب.آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پدر و مادر سو یانگ گوم که قبلا در دربار امپراطوري مشغول به کار بودن به دلایلی دستگیر و کشته شدند.آخرین آرزوی مادر یانگ گوم این بود که او در صورت تمایل خودش ب.اُلگا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پدر و مادر سو یانگ گوم که قبلا در دربار امپراطوري مشغول به کار بودن به دلایلی دستگیر و کشته شدند.آخرین آرزوی مادر یانگ گوم این بود که او در صورت تمایل خودش ب.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پدر و مادر سو یانگ گوم که قبلا در دربار امپراطوري مشغول به کار بودن به دلایلی دستگیر و کشته شدند.آخرین آرزوی مادر یانگ گوم این بود که او در صورت تمایل خودش ب.جانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
"ملفیسنت: معشوقه ی شیطان" ساخته‌ی یواخیم راونینگ دنباله ی فیلم ملفیسنت 2014 میباشد و همانند فیلم اول "آنجلینا جولی" در نقش ملفیسنت حضور د.دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
                             خلاصه:داستان این سریال درباره
بنیانگذار سلسه گوریو(تاجو وانگ گان ) است که با سختی ها و مشقت های زیاد
توانست کشوری جدید رو که با نابودی کشورشیلا و متحد کردن سه امپراطوري
همراه بود رو بر پا کند . هم چنین این سریال در دوران آخرین پادشاه باله
(کشوری که ته جویونگ تاسیس کرد) هم هست ، که.
آقایان ، فیلمی اکشن و جنایی محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی گای ریچی می‌باشد. این فیلم داستان یک فروشنده‌ی قدرتمند بریتانیایی را به تصویر می‌کشد که در تلاش است تا امپراطوري فروشندگی سودآورش را به تعدادی میلیادر اهل اوکلاهما بفروشد. اما…
 
منبع : فیلم The Gentlemen 2020
لینک تماشای فیلم های 2020 : تماشای آنلاین فیلم
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی مردان ایکس X-Men تا اخرين قسمت این مجموعه در سال 2019 بوده و با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی و کالکشن بندی فیلم های خود از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی ترمیناتور Terminator که تا اخرين قسمت این مجموعه می باشد را با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی پوشه های خود و کالکشن بندی فیلم ها از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی سریع و خشن Fast & Furious تا اخرين قسمت این مجموعه در سال 2019 بوده و با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی و کالکشن بندی فیلم های خود از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی شیاطین مقیم Resident Evil تا اخرين قسمت می باشد را با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی و کالکشن بندی فیلم های خود از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی مقصد نهایی Final Destination تا اخرين قسمت میباشد را با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی و کالکشن بندی فیلم های خود از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
درباره سریال Barbarians
سریال Barbarians داستان جنگ معروف توتوبورگ والد میان قبایل آلمانی و امپراطوري روم را روایت می‌کند. با توجه به آنچه در تیزر می‌بینیم، این سریال بودجه ساخت بالایی داشته و شامل جنگ‌های گسترده با تعداد نفرات بالا می‌شود. Gaetano Aronica، Bence Ferenczi، Jeanne Goursaud،‌ Tibor Milos Krisko، Jeremy Miliker، Laurence Rupp، David Schütter، Bernhard Schütz و Eva Verena Müller از جمله بازیگران این سریال هستند.سریال ها
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی هری پاتر Harry Potter که تا اخرين قسمت این مجموعه می باشد را با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و می توانید برای زیبا سازی پوشه های خود و کالکشن بندی فیلم ها از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
همزمان با عید سعید قربان ، فیلمبرداری سلمان فارسی » با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطراف شاهرود از سر گرفته شد. در این بخش ، ورود کاروان حامل سلمان جوان به محدوده امپراطوري بیزانس به تصویر کشیده خواهد شد و بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی ، محمدرضا هدایتی و علی دهکردی جلوی دوربین خواهند رفت.
در این مجموعه آی های پوشه برای 6 کالکشن فیلم سینمایی مختلف که شامل مجموعه های The Godfather - Planet of the Apes - ong bak - ip man - Divergent -Death Race که تا اخرين قسمت از این مجموعه ها را شامل می شود می باشد که با فرمت ico برای شما جمع آوری شده. برای کسانی که کالکشن فیلم و سریال دارند می توانید برای زیبا سازی سیستم خود از آنها استفاده کنید
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطب بروید.

ادامه مطلب
در این مجموعه آی های پوشه برای 6 کالکشن فیلم سینمایی مختلف که شامل مجموعه های Underworld - Transformers - The Mummy - Saw - taxi - Undisputed که تا اخرين قسمت از این مجموعه ها را شامل می شود می باشد که با فرمت ico برای شما جمع آوری شده. برای کسانی که کالکشن فیلم و سریال دارند می توانید برای زیبا سازی سیستم خود از آنها استفاده کنید
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطب بروید.

ادامه مطلب
فیلم ایرانی  اخرين بار کی سحر را دیدی  با لینک مستقیم در ادامه مطلب
download film Akharin Bar Key Sahar Ra Didi
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید
نام فیلم: اخرين بار کی سحر را دیدی
 کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p و 4K
 ژانر فیلم : اجتماعی-‍‍‍‍‍پلیسی
کارگردان : فرزاد موتمن
 نویسنده :امیر عربی
 تهیه کننده : سعید عصمتی
 محصول کشور : ایران
 سال ساخت : ۱۳۹۴
 تاریخ اکران : 1397
 زبان پخش : فارسی
زمان:90 دقی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

follower خبرنامه اجتماعی همه چیز 3 بهترین سرگرمی karaneyeblu کرال مووی چی فان برترین های 98 دانلود فیلم های کره ای آموزشهای شروع زندگی سرمایه داری