نتایج جستجو برای عبارت :

سریال سران سلاطین

عرضه سريال نایاب سران و سلاطين بر اساس رمانی معروف برای نخستین بار در ایران (به زبان اصلی).  این سريال در سال 1359 و با حذف و جرح وتعدیلهای فراوان از تلویزیون ایران به نمایش درآمد و برای همیشه به بایگانی آرشیو صدا و سیما منتقل شد. نکته جالب اینکه نسخه زبان اصلی آن هم نایاب و کمیاب است بطوریکه فقط چند نسخه آن در سایت آمازون برای فروش موجود بوده.  سه دهه قبل داستان زیبای سران و سلاطين به فارسی ترجمه شد و هم اکنون علاقمندان می توانند کتاب صوتی و
برای دیدن ویدیوهای بیشتر از بازی انگلیس - کرواسی در جام جهانی روسیه اینجا کلیک کنید.
تصاویری از تماشای دیدار دو تیم انگلیس و کرواسی توسط سران ناتو در تلفن ه.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد
رئیس سابق دفتر کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا در مورد قدرت بازدارندگی ایران به مقامات ایالات متحده هشدار داد.
سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس سابق دفتر کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا دربارهقدرت نظامی ایرانبه سران ارتش و روسای جمهور آمریکا هشدار داد.
ویلکرسون به صورت تلفنی در یکی از برنامه های تلویزیونی شرکت کرد و به توانایی های ایران در حوزه های دفاعی اذعان کرد.
دکترین نظامی ایران بسیاری از سران نظامی جهان را متحیر کرده است.


دکترین نظامی ایران بسیاری از سران نظامی جهان را متحیر کرده است.

به نقل از خبرنگاران جوان، بسیاری از سران ارتش های جهان، سطح دکترین نظامی ایران را بسیار بالا توصیف می کنند و در این میان مسئولان نظامی اسبق و حال رژیم صهیونیستی هم به این امر اعتراف کرده اند.


بیشتر بخوانید
کشوری که خود، سازنده پیشرفته ترین سامانه های پدافندی جهان است + فیلم






Remaining Time-3:50

کد ویدیو
دانلود



انته
از نحوه فعالیت اغتشاشگران در روزهای اخیر، کاملا مشخص بود که این افراد، سازمان یافته و آموزش دیده بودند و در پشت این آموزش‌ها، حمایت‌هایی وجود داشت که با جدیت از سران غربی پیگیری میشد.
#بنزین#گرانی#آشوب#ناراحتی مردم
#گرانی بنزین
#رسانه ضد انقلاب
#بنزین و آشوب
#ضد انقلاب
#رسانه های ضد انقلاب
#ناآرامی
#اعتراض
#اعتراض به گرانی
#اعتراض به گرانی بنزین
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
«سران فتنه» عبارتی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸، در ادبیات حکومتی نظام جمهوری اسلامی به رهبران اصلاح‌طلب مخالف دولت به ویژه میرحسین ، مهدی و بعضاً سید محمد خاتمی گفته می‌شود.[۱][۲] همچنین از وقایع و ناآرامی‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ به عنوان «فتنه» یا «جریان فتنه» یاد شده‌است.
برای دیدن کلیپ سانسورهای فتنه 88 بر لینک زیر کلیک کنید
 
فتنه 88
 
یک بنر در نیشابور ب
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
ژانر فیلم : اکشن | کمدی | هیجان انگیز
امتیاز فیلم :
رده سنی :
 
 
ژانر فیلم : اکشن | کمدی | هیجان انگیز
امتیاز فیلم :
رده سنی :
                                                                                        
 
 
 
 
 
کارگردان : Vinayak V.V.
نویسنده : Vinayak V.V.
بازیگران : Ananth, N.T. Rama Rao Jr., Nayanthara, Sheela Kaur
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : بعد از اینکه کاستوری فرزند دیگری متولد نشده ، مادر شوهرش ، با کمک یک پرستار ، کودک مرده را با یکی از د
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
نام ها: بازی پول
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه tvN
ژانر: تجارت | درام
تاریخ پخش: 25 دی 1398 – Jan 15, 2020
قسمت ها: 16 
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: در حال پخش جایگزین دفتر خاطرات روانی
بازیگران:
Ko Soo – Lee Sung-Min – Shim Eun-Kyung
 
خلاصه داستان: بانکی که دولت کره در آن سهام زیادی دارد در آستانه ورشکستگی است و سران کشور دچار نگرانی رخ دادن اتفاقی مشابه بحران مالی سال 1997 هستند از این رو اعضای کمیسیون خدمات مالی در تلاشند تا چنین اتفاقی رخ
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال سیاوش پانزدهم تماشای آنلاین اثری از سروش محمدزاده, دانلود قسمت 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین پخش شده 17 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
دانلود سريال آقازاده قسمت چهارم تماشای آنلاین اثری از بهرنگ توفیقی, دانلود قسمت 4 چهارم سريال اقازاده تماشای آنلاین پخش شده 27 تیر ماه 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهارم سريال آقازاده تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
 دانلود سريال مردم معمولی قسمت 2 تماشای آنلاین اثری از رامبد جوان, دانلود قسمت اول و دوم سريال مردم معمولی تماشای آنلاین پخش شده 12 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود دوم سريال نمایش خانگی ایرانی مردم معمولی تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال گیسو قسمت هشتم تماشای آنلاین اثری از منوچهر هادی, دانلود قسمت 8 سريال گیسو تماشای آنلاین پخش شده در ساعت 20 روز 1 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هشتم 8 سريال گیسو جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
دانلود سريال شنود The Wire با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی
 
معرفی سريال:
داستان با آزاد شدن یک متهم سابقه دار به نام دی انجلو آغاز میشود . بعد از آزاد شدن این متهم ، کاراگاهی به نام جیمز مکنولتی به شدت به این قضیه شکایت دارد نزد قاضی میرود و دلیل آزادی دی انجلو را ،ایوان بارکستل ،دایی انجلو و یکی از سران بزرگ قاچاق مواد مخدر اداره میشود میداند . او همچنین این ادعا را دارد که دی انجلو چندین نفر را در راستای کار قاچاق کشته است ………….
با اینکه سريال ش
با سلام.
توصیه می کنم امشب حتما این فیلم رو ببینید. فیلم درباره ی حقایقی از رژیم جعلی اسراییل است.
شکارچی شنبه
پنج شنبه(91/5/26) ساعت ۲۲
جمعه(91/5/27) ساعت ۱۶
"خلاصه فیلم :در یك بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی كه پس از مرگ همسرش، با یك مرد مسیحی ازدواج كرده است، كودك 8-7ساله خود را درپی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت كوتاهی به وی می سپارد. پدربزرگ كودك كه یكی از سران جریان فكری صهیونیسم است در جواب نگرانیهای ما
حتما با اسم باکس‎ آفیس آشنا هستید. جدول باکس آفیس به صورت هفتگی فیلم‌های تازه اکران شده را بررسی کرده و در نهایت فیلم‌ها را بر اساس میزان فروش طبقه‎بندی می‌کند. در این بین، ما سعی کرده‎ایم که ستاره‌های صدرنشین این فهرست که پرفروش‌ترین فیلم ها را در باکس آفیس‌ داشته‌اند، به شما معرفی کنیم.عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی
دانلود سريال میخواهم زنده بمانم قسمت 17 تماشای آنلاین اثری از شهرام شاه حسینی, دانلود قسمت 17 هفدهم سريال میخواهم زنده بمانم تماشای آنلاین پخش شده ساعت 08:00 ، 24 خرداد 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هفدهم از سريال نمایش خانگی ایرانی میخواهم زنده بمانم تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
خلاصه این سريال
سريال آسمان من روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف،
افراد زیادی تلاش می‌‌ کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد.هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
سريال جدیدی که از تلویزیون پخش می شود وارش نام دارد کارگردان این سريال احمد کاوری است. در زیر به معرفی سريال وارش می پردازیم.
یار محمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را انجام دهد. او که نمیداند ماهیگیری آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است به دریا میزند و مقابل تراب می ایستد.
وارش  بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با او است با دیدن دلاوری یارمحمد به او دل می بندد و به تراب جواب رد میدهد.
تراب
دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۹۰ The Godfather: Part III
دانلود زیرنویس فارسی فیلم پدرخوانده ۳ ۱۹۹۰
پدرخوانده: قسمت سوم  The Godfather: Part III فیلمی آمریکایی ساختهٔ فرانسیس فورد کوپولا و نویسندگی ماریو پوزو و فرانسیس فورد کوپولا است. این فیلم در سال ۱۹۹۰ ساخته شده و قسمت آخر از سه‌گانهٔ پدرخوانده است. این فیلم بر پایهٔ رمانی از ماریو پوزو ساخته شده‌است. قسمت سوم پدرخوانده، فیلمی جنایی است به نویسندگی ماریو پوزو و فرانسیس فورد کوپولا که در سال ۱۹۹۰ توسط کوپولا کار
10 سريال خارجی برتر دنیا که پخش آن‌ها همچنان ادامه داردمردگان متحرک (The Walking Dead)اگر طرفدار ژانر ترسناک و مهیج هستید، سريال خارجی The Walking Dead می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سريال واکینگ دد پربیننده‌ترین سريال خارجی در ژانر درام است و بعضی از قسمت‌های این سريال حدود هفده میلیون بیننده داشته‌اند و این خود رکوردی در میان سريال‌های خارجی درام محسوب می‌شود. این سريال، جزو بهترین سريال های خارجی از نظر IMDB است و نمره آن در این
دانلود سريال قورباغه دانلود سريال قورباغه«با وجود اینکه 24 آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سريال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سريال به رغم صدور پروانه نمایش از «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، اخذ مجوز از «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)»، دریافت تایید از «موسسه ناجی هنر»، فعلاً به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت) متوقف شده است.»توزیع قط
در لس آنجلس استودیوها و هالیوود رشد کردند. قبل از جنگ جهانی اول، فیلم هایی در چندین شهر آمریکا ساخته می شد، اما فیلمسازان با توسعه صنعت به سمت جنوب کالیفرنیا گرایش داشتند. آنها توسط آب و هوای گرم و نور قابل اطمینان خورشید جذب شدند، که امکان فیلمبرداری از فیلم های آنها در خارج از منزل را در تمام طول سال و مناظر متنوعی که در دسترس بود، ممکن ساخت. ، به نفع ایالات متحده، جایی که زیرساخت هنوز دست نخورده بود. پاسخ قوی تر بهداشت عمومی اولیه به اپیدمی
دانلود دوبله فارسی فیلم سونیک خارپشت + سانسور شده
 
 
 
نام: سونیک خارپشت – Sonic the Hedgehog 
 
خلاصه داستان: فیلم درباره خارپشتی به نام سونیک با سرعت مافوق صوت است که در بچگی توسط جغدی به نام Longsclaw از خطر نجات پیدا میکند. بعد از گذشت سال ها سونیک نمیتواند شرایط فعلی را تحمل کند و با استفاده از حلقه های طلایی پرتال که او را از جهانی به جهانی دیگر منتقل میکند خود را به زمین میفرستد و تصمیم میگیرد که در آنجا به زندگی خود ادامه ده

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

زناشویی مانبتورینگ موبایل محسن چاوشی خرید لوازم چرم تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. shemshh dmcollege ابولی nilofaranehik دانلود زیرنویس فارس فیلم و سریال