نتایج جستجو برای عبارت :

مستند نادرشاه

شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران در روز دوشنبه 10 مهرماه مستند "عاشورا در چنارلق" را پخش کرد. این مستند در ساعت 11:05 دقیقه به مدت 20 دقیقه پخش شد. لازم به ذکر است که عنوان مستند "عاشورا در چنارلق" بر روی پایگاه اطلاع رسانی شبکه 2 سیما به اشتباه "مستند چنار قل" منتشر شده است.
مستند عقلا چهل روز پس از رونمایی و عرضه در سایت های وی او دی و رونمایی از متن مصاحبه هایش در کتاب جنگ و صلح، به پخش تلویزیونی رسید.
 
این مستند امروز، ساعت از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. موضوع این مستند پیرامون قطعنامه 598 و پایان جنگ ایران و عراق و سال های پس از جنگ است. 
مستند ایکسونامی درباره پیشرفت‌ها و ماجراهایی است که جامعه آمریکا در زمینه آزادی جنسی طی کرده است. ایکسونامی در هفته‌های اخیر در برخی دانشگاههای کشور اکران شد که با حاشیه هایی همراه بود. همینک تماشای این مستند در وبسایت فیلمگردی امکان پذیر شده است. اگر کسی مستند ایکسونامی را دیده -یا امروز تماشا کرد- نظر خود را درباره نقاط قوت و نقاط ضعف مستند بنویسد تا در انتها یک جمعبندی صورت بگیرد. |link|
در قسمت سوم استودیو مستند آقای پوروزیری در رابطه با جایگاه ارائه مستند و فیلمنامه در مستند برای ما خواهند گفت.
در کامنت به ما بگید که جایگاه فیلمنامه در فیل.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند "داستان ناتمام یک حزب" به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی دزفولی جمعه 7 تیرماه 1398 ساعت 21 از شبکه افق سیما پخش خواهد شد. این مستند که بازخوانی حادثه تروریسی 7 تیرماه 1360 می باشد به 10 سال فعالیت های حزب جمهوری اسلامی نیز می پردازد. 
برای مشاهده این مستند در سایت فیلیمو می توانید اینجا را کلیک نمائید.
 
بالاخره مستند بیگانه های آشنا بعد از 8 ماه تلاش و پیگیری، امشب بعد خبر شبانگاهی ساعت 22 از شبکه 3 سیما پخش میشه.
 
فروردین و اردیبهشت ماه امسال که رفتیم لرستان و خوزستان فکر نمی کردم ساخت این مستند انقدر انرژی و زمان ببره اما خدا رو شکر بالاخره تلاش ها نتیجه داد و امیدوارم کار خوبی از آب در اومده باشه و مخاطب خوشش بیاد.
 
مستند روایت متفاوتی از سیل ابتدای امسال هست و ارتباطی هم با شهادت حاج قاسم سلیمانی داره.
 
اگر این مستند رو امشب نتونستین بب
دانلود مستند سریالی سیاره ما با لینک مستقیم دانلود مستند سریالی Our Planet با زیرنویس فارسی قسمت 08(آخر) از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت نام سریال : Our Planet ژانر (موضوع) : مستند امتیاز : 9.3 از 22,382 رای در سایت IMDb زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محصول کشور: آمریکا ، […]
نوشته دانلود مستند سریالی Our Planet اولین بار در هکس دانلود پدیدار شد.بهداشت
مروری بر سبک‌ های مستندسازی در سینمای مستند جهان(۱)
در این مطلب سعی داریم به مهم‌ ترین سبک‌ های مستندسازی در تاریخ سینمای مستند جهان بپردازیم.از زمانی که ارسطو برای نخستین بار نمایش را بر سه گونه کمدی، درام و تراژدی تقسیم کرد، سبک‌شناسی آثار هنری تصویری تقسیم‌‌بندی‌های پرشماری را به خود دیده و هر چند سال یک بار، اندیشمندی پیدا می‌شود که، بر اساس نقطه نظرات خاص خودش، آثار هنری را ذیل انواع گوناگون رده‌بندی می‌کند. سینمای مستند نیز از
مستند مستندی است پیرامون حوادث سوریه و نظر مردم ایران برای کمک به این کشور.
محمد هادی نعمتی کارگردان این مستند معتقد است که جامعه مخاطب مستند ، کسانی بودند که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند. او می گوید ما در این مستند به سراغ بیت دوم یعنی جانم فدای ایران رفتیم که ثابت کنیم وقتی قرار است جانمان را فدای ایران کنیم مدیون آرامش شامات هستیم.
نعمتی افزود: برای ساخت این مستند به نقاط مختلف ایران از جمله شیراز، کیش و مشهد سفر کردیم.
فیلم اعترافات دختر اینستاگرامی در مستند بیراهه در مستند بیراهه که از شبکه یک سیما پخش شد پخش این مستند از دختر اینستاگرامی مائده هژبری با واکنش های تند مردم .تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران از ارسال ۱۲۰ مستند برای نمایش و رقابت در این جشن خبر داد و اعلام کرد: هیئت انتخاب این بخش، بررسی آثار مستند را آغاز کرده است.
به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگیپرتال خبربه نقل ازارتباطات و اطلاع رسانی هجدهمین جشن سینمای ایران؛ دبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران از ارسال ۱۲۰ مستند برای نمایش و رقابت در این جشن خبر داده و اعلام کرد: هیئت انتخاب این بخش، بررسی آثار مستند را آغاز کرده است.
فیلم های این بخش طبق بر
نام مستند : Cosmos: A Space-Time Odysseyسال انتشار: ۲۰۱۴مدت زمان: میانگین ۴۰ دقیقهحجم هر قسمت : ۳۰۰ مگابایتکیفیت : HDTV 720pزبان : انگلیسیزیرنویس فارسی : دارد
خلاصه : مستند Cosmos A Space time Odyssey یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagan تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می باشد . قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است ر
مستند بسیار جذاب Spy In The Wild یکی از معدود مستند هایی است که تمام تلاش خود را کرده تا تعادل زندگی حیوانات مختلف را در طی فیلمبرداری از بین نبرد و از همین .ناردون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به دلیل خروج تدریجی نیروهای بین المللی از افغانستان ، مستند “دوست من مرضیه” به کارگردانی کریسی متیلا نویسنده و کارگردان فنلاندی اخیراً طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی و کشورهای فارسی زبان پیدا کرده است. سی ماتیلا کارگردان ، فیلمنامه نویس ، مستندساز و رومه نگار مستقل فنلاندی است. وی از سال 1980 به …
منبع: سایت کردوار نیوز
توجه دوباره به یک فیلم مستند پس از ۶ سال
دانلود فیلم مستند زندگی دایناسورها - Dinosaurs Alive
 
 
 
در این مستند زیبا و شگفت انگیز، زندگی دایناسور ها توسط انیمیشن بازسازی شده است. در این فیلم مستند، خصوصیات فیزیکی، شکل و اندازه دایناسورها، و رفتارهای هر نژاد از دایناسورها بر اساس مطالعات و فسیل های به دست آمده شبیه سازی شده است. فیلم مستند زندگی دایناسور ها یا Dinosaurs Alive را می توانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.
 گلچینهای گوگل
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مستند تولید مرکز مستندسازی سفیر فیلم می‌باشد و تهیه کننده آن محمد تقی بستجانی و کارگردان آن سید محمد مهدی دزفولی می‌باشد.
مستند مجمع عقلا» به بررسی چگونگی ختم جنگ ایران و عراق و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تیرماه سال ۱۳۶۷ می‌پردازد و پس از آن به بررسی دوران سازندگی در دولت هاشمی رفسنجانی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ می‌پردازد. این مستند در مدت زمان ۵۴ دقیقه قصد دارد چگونگی پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و مذاکرات پیرامونی
سلام بچه ها قول یه لیست جدید داره بودم بعد زدن اینترنت این ما هم به قول خود عمل کردیم و تریلر مستند بندگان خدا بندگان و شیطان این مستند در مورد پیدایش انس.آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
مستند افسانه یهود ● نقد سریال جومونگ ● این مستند به بیان شباهت های سریال جومونگ به تاریخ یهود و اسطوره های صهیونیزم می پردازد.
تولید گ.رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ویدئوی کامل مستند "پلیس خلیج فارس"
این مستند که حاوی تصاویری پخش نشده از وقایع خلیج فارس و نفتکش انگلیسی است دوشنبه شب برای اولین بار از شبکه افق .بامداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قاب نقره ای - نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین در بخش سینمای حقیقت» (مسابقه ی فیلم های مستند) سی و چهارمین جشنواره ی فیلم فجر تهران معرّفی شدند :
/بهترین کارگردانی مستند/ :
1. مهرداد اسکویی» (رؤیاهای دَمِ صبح)
2. بهروز نورانی پور» (A 157)
3. هادی معصوم دوست» (خوانِ بی خان)
4. رضا فرهمند» و کمیل سهیلی» (آزادی)
5. لقمان خالدی» (فصلِ هرس)
/بهترین فیلم مستند/ :
1. رؤیاهای دَمِ صبح» (تهیّه کننده : مهرداد اسکویی)
2. A 157» (تهیّه کننده : بهروز نورانی پور)
3. زمناک
 
نیویورک تایمز در فهرست سالانه خود از برترین آثار سینمایی جهان، مستند سرزمین عسل» را در رتبه نخست قرار داد.
سرزمین عسل» به کارگردانی لوبومیر استفانوف» و تامارا کوتفسکا» که آن را می‌توان مهم‌ترین مستند سال دانست، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس آمریکا آغاز کرد و توانست سه جایزه ویژه هیات داوران بخش مستند سینمای جهان، جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره و همچنین جایزه بهترین فیلمبرداری را از آن خود کند. 
این مستند که روا
 
 
روز شنبه 12 مهرماه 1399 ساعت 20 مستند معمای سی 130 پیرامون سقوط مشکوک هواپیمای فرماندهان ارتش و سپاه در 7 مهرماه 1360، از شبکه افق سیما پخش شد و تکرار آن نیز روز یکشنبه 13 مهرماه ساعت 14 پخش شد. برای مشاهده این مستند در سایت تلویبیون می توانید اینجا را کلیک نمائید.
 
 
درباره سریال بوی خون
سریال مستند بوی خون سریالی مستند و اجتماعی با حضور امیر آقایی، مهدی سلطانی، سینا مهراد، جمشید هاشم پور، امین حیایی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، امین تارخ، کامبیز دیرباز و محمد حسین لطیفی و نویسندگی احمد رنجبر و کارگردانی وحید سعیدی و تهیه کنندگی افشین قلی پور محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. در این مستند علاوه بر عوامل سریال آقازاده، با افراد نزدیک به جریان های مختلف ی، کارشناسان مسائل اجتماعی و صاحب نظران پرونده های م
سریال زخم کاری جدیدترین اثر محمد حسین مهدویان است. مستند سازی که در سال‌های اخیر آثار سینمایی قابل قبولی ساخته است و حال بعد از تجربه مستند و سینمای مستندگونه به سراغ ساخت سریالی داستان محور آمده است. سریالی که در بین مخاطبان سروصدای زیادی به پا کرده است اما این محبوبیت نباید پوشش دهنده نقاط ضعف سریال باشد.
مهدویان و سینمایش قطعا جای صحبت بسیار دارد. کارگران جوانی که در ابتدا با مستندها و فیلم‌های مستند گونه‌اش مشهور گردید. به خصوص مینی س
 
نوزدهمین جشنواره سالانه مستند موزه هنر مدرن نیویورک (MoMA) میزبان مستند ایرانی سایه‌های بی‌خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی خواهد بود.
به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی با عنوان "دو هفته مستند" از تاریخ ۵ تا ۱۹ فوریه (۱۵ تا ۲۹ دی)  برگزار می‌شود، امسال به نمایش برترین آثار مستند بلند و کوتاه بین‌المللی از مستندسازان سراسر جهان می‌پردازد و فیلم سایه‌های بی‌خورشید» پس از رونمایی در جشنواره (ایدفا)، در اولین نمایش خود در آمریکا در ای
ژانر فیلم : مستند , بیوگرافی , موسیقی
امتیاز فیلم : --
رده سنی : --
کارگردان : Ron Howard
نویسنده : --
بازیگران : Luciano Pavarotti, Nicoletta Mantovani, Spike Lee, Giuliana Pavarotti
محصول کشور : --
تاریخ اکران : --
زمان فیلم : --
زبان فیلم : --
 
خلاصه داستان : پاواروتی ، فیلمی مستند و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی ران هاوارد می‌باشد. این فیلم مستند نگاهی عمیق به زندگی خواننده‌ی مشهور و افسانه‌ای اپرا لوچانو پاواروتی دارد ، همچنین تصاویر و ویدئو‌هایی از اجرای این خواننده‌ی
فیلمی مستند درباره اینکه اگر کسی که دوستش داریم آخرین روزهای زندگی‌اش را می گذراند چه کار می کنیم؟ چه کسی کنارش می ماند؟ چه حرفایی را باید قبل از آنکه دیر شود به خانواده بگوییم؟ این مستند داستان چشم‌ اندازی از پزشکان را به تصویر می کشد که می خواهند تغییری در نگاه ما به مرگ و زندگی به وجود بیاورند…
دانلود رایگان فیلم و سریال
تماشای آنلاین مستند تخت گاز
TOP GEAR تخت گاز دوبله فارسی

تماشای آنلاین

مستند هیجان انگیز ماشینی تخت گاز با دوبله فارسی ◀️ مستند تخت گاز به بررسی وسایل نقلیه به خصوص خودرو می پردازند .◀️ مجریان این برنامه عبارتند از :جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می و یک رانندهٔ آزمایشگر که با نام استیگ شناخته میشوند که شوخی های آن ها با هم باعث خنده طرفداران می شود و یک از ویژگی های اصلی این مستند می باشد. ☑️قصد داریم این مستند زیبا و هیجان انگیز را با ش
مستند Max Richter’s Sleep 2019 در مورد زندگی آهنگساز برجسته آلمانی-انگلیسی مکس ریشتر است. این مستند تأثیر موسیقی شگفت انگیز مکس ریشتر بر جهان پرهیاهوی کنونی را به تصویر کشیده و شما را به استراحتی کوتاه و فرار از آشوب و هیجان دنیای مدرن دعوت می‌ کند.
مایک وان؛ دانلود آهنگ و فیلم جدید
سلام بر همرهان عزیز
سالیان زیادی است که فیلم راز توانسته است
در ذهن آن دسته از کسانی که
این فیلم را دیده باشند نقش بسته
و افکار مثبت و احساس خوب به آنها دست بدهد.
هرکسی که قانون جذب را در زندگی خود بکار میبرد
حتماً و حتماً
این فیلم بسیار تأثیرگذار را ببیند.
این مستند،
در ایران جای خوبی باز کرده
و هر انسانی را تحت تأثیر قرار می دهد.
من هم به نوبه ی خود
این فیلم مستند راز را برای شما، همراهان گلم،
در این وبلاگ
قرار دادم تا شما عزیزان هم از آن است

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

powerbb toni20 مجله صنعت تو yahooo وبلاگ یک برنامه نویس 爱情故事 poostmoo2 قشقایی دیلی رمان جدید رایگان مطالب اینترنتی