نتایج جستجو برای عبارت :

سریال وایکینگ ها

دانلود زیرنویسVikings 2013من از زمانی که اولین قسمت را در Amazon Prime در سال 2013 کشف کردم ، طرفدار بسیار زیادی در مورد وايکينگ ها بوده ام. در همین حال ، آنها Netflix را نیز تسخیر کرده اند و پنج فصل فوق العاده سرگرم کننده با آخرین و آخرین فصل وجود داشته است (قسمت 2 فصل 6) در تاریخ 30 دسامبر 2020 منتشر می شود.
گرچه بسیار وحشیانه است ، "وايکينگ ها" سفر بی نقص سفر به زمان را به اسکاندیناوی قرن 8 در سواحل ایرلند به عنوان مکان اصلی فیلم خود زنده می کند! در اینجا چیزی است که
Vicky the Viking TV Series Complete Episodes,دانلود Vicky the Viking 1974,دانلود انیمیشن Vicky the Viking,دانلود دوبله فارسی کارتون ویکی وایکنیگ ها,دانلود کارتون کامل ویکی وايکينگ ها,دوبله فارسی سريال کارتونی ویکی وايکينگ,زیرنویس فارسی سريال کارتونی Vicky the Viking,کارتون سريالی ویکی وايکينگ Vicky the Viking,ویکی وايکينگ,ویکی وايکينگ ها Vicky the Viking دوبله فارسی,
ادامه مطلب
در بین طرفداران سريال های خارجی ژانر تاریخی، اکشن و ماجراجویی کمتر کسی پیدا میشود که سريال وايکينگ ها Vikings» را ندیده باشد و تا به امروز چشم به انتظار فصل ششم این سريال نمانده باشد.
فصل ششم این سريال که این روزها در حال پخش است، فصل پایانی آن خواهد بود اما نگران نباشید قرار نیست جای خالی آنرا هیچ سريالی پر نکند!
طبق اخبار منتشر شده قرار است سرگذشت وايکينگ ها در والهالا هم دنبال شود. والهالا همان بهشتی است که وايکينگ ها به آن اعتقاد دارند و قر
فصل ششم سريال وايکينگ ها با دوبله فارسی Vikings Season 6 2019
فصل ششم سريال وايکينگ ها با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت 6 اضافه شد
نام سريال: وايکينگ ها فصل ۶ – Vikings S06 | ژانر: اکشن، ماجراجویی، تاریخی، عاشقانه، جنگی
زبان: دوبله فارسی | تعداد قسمت ها: 20 اپیزود (فصل ششم) | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت | محصول شبکه هیستوری History | امتیاز: 8.6 از 10
خلاصه داستان: یک کشاورز و جنگجوی وايکينگ به نام رگنار لودبروک که به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخی کشورهای اسکاندین
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
دانلود سريال Vikings: Valhalla به فارسی وايکينگ ها والهالا محصول ۲۰۲۲ فصل اول
سريال Vikings Valhalla وايکينگز والهالا درام اکشن-تخیلی تاریخی برای نتفلیکس است که توسط فیلمنامه‌نویس جب استوارت ساخته شده استو اسپین آف وايکينگ ها است.
ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۲۲ آمریکا
کارگردان : Jeb Stuart
بازیگران : Laura Berlin, Sam Corlett, Bradley Freegardدانلود فیلم
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
کار دیگه‌ای واسه انجام دادن دارین مگه؟!
 
سريال وايکينگ و ببینید . من چهار فصل ازش دیدم چون دلیلم واسه دیدنش تموم شد . شبکه هیستوری (سازنده سريال وايکينگ) معروف به اینه که سريالا و برنامه های مستند میسازه یا بقولی ته مایه های واقعی دارن کارهاش . همین میتونه دلیل خوبی برای تماشای این سريال باشه ولی باور بفرمایید دلایلی بس بهتر درون سريال برای ادامه دادنش پیدا می کنید . منظورم این نیست که حس ماجراجویی و درونتون بیدار میکنه و هوس وايکينگ بودن و ب
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
سريال جدید و زیبای " وايکينگ ها . والهالا "
Vikings: Valhalla (2022-)
#وايکينگ ها #والهالا_2022
#Vikings: #Valhalla_2022
#با_زیرنویس_چسبیده_فارسی
#قسمت_1_8
ژانر؛ #تاریخی | #ماجراجویی | #اکشن
محصول؛ امریکا
خلاصه داستان؛ این سريال که اسپین آف سريال وايکينگها است، 100 سال پس از اتفاقات سريال اصلی را روایت می کند و بر روی ماجراهای پیش آمده برای شخصیت های مهم مردان شمالی همچون لیف اریکسون ، فریدیس ، هرالد هاردرادا و پادشاه نورمن ویلیام فاتح تمرکز دارد.
دریافت فایل های هر هشت ق
داستان سريال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وايکينگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهد. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند.
ادامه مطلب
خلاصه ی داستان: این بار دنیای وايکينگ ها در قالب سريال از طریق داستان هیجان انگیز رگنار لاثبروک به تصویر کشیده خواهد شد ، اولین وايکينگی که هم در افسانه های نورس و همچنین در تاریخ آن ها وجود دارد – مردی در لبه واقعیت و افسانه.

ادامه مطلب
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
داستان فیلم وايکينگ ها:
سريال vikings «وايکينگ ها»قبل از هر توصیفی باید بدانیم که فیلم وايکينگ ها یک سريال تاریخی است که کلید ساخت آن از سال 2011 شروع و در mars 2013  از شبکه History روی پرده آمد.این سريال به نویسندگی michael Hirst می باشد.فیلم vikings افسانه گروهی است به نام وايکينگ ها که در شمال اروپا به مناطق مختلف حملات وحشیانه ای انجام میدادند و با بی رحمی تمام آثار فرهنگی ، انسانی آنجا را به نابودی می کشند و به هیچ آدمی رحمی نمیکنند.
افسانه از آنجایی
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال سیاوش پانزدهم تماشای آنلاین اثری از سروش محمدزاده, دانلود قسمت 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین پخش شده 17 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
دانلود سريال آقازاده قسمت چهارم تماشای آنلاین اثری از بهرنگ توفیقی, دانلود قسمت 4 چهارم سريال اقازاده تماشای آنلاین پخش شده 27 تیر ماه 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهارم سريال آقازاده تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
 دانلود سريال مردم معمولی قسمت 2 تماشای آنلاین اثری از رامبد جوان, دانلود قسمت اول و دوم سريال مردم معمولی تماشای آنلاین پخش شده 12 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود دوم سريال نمایش خانگی ایرانی مردم معمولی تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال گیسو قسمت هشتم تماشای آنلاین اثری از منوچهر هادی, دانلود قسمت 8 سريال گیسو تماشای آنلاین پخش شده در ساعت 20 روز 1 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هشتم 8 سريال گیسو جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
موسیقی متن فصل ششم سريال The Vikings – وايکينگ ها اثری از Trevor Morris، با ۲ کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۹ قطعه در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. وايکينگها مجموعه تلویزیونی کانادایی – ایرلندی به سبک درام تاریخی و اکشن است که توسط مایکل هرست نوشته شده، و از شبکه ی هیستوری پخش می‌شود. داستان مجموعه دربارهٔ راگنار لاثبروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وايکينگها است. راگنار، که یک وايکينگ کشاورز است، برای اولین بار پیشنهاد
زیرنویس فارسی سريال Vikings 2013 ماجراهای راگنار لوتبروک: بزرگترین قهرمان عصر او. این سريال حماسه گروه راگنار از برادران وايکينگ و خانواده اش را نشان می دهد که او برای رسیدن به پادشاه قبایل وايکينگ ها قیام می کند. راگنار علاوه بر اینکه یک جنگجوی بی باک است ، سنت های نورسانی وقف به خدایان را تجسم می کند: افسانه این است که او از نوادگان مستقیم اودین ، خدای جنگ و مبارزان بود.
خبر فوق العاده
دانلود فیلم Wickie de Viking 2009 با دوبله فارسی
خلاصه داستان : ویکی کودکی بسیار باهوش است که با خانواده اش در دهکده کوچک وايکينگ ها زندگی می کند او در آرزوی آن است که مانند پدرش یک وايکينگ شود ولی چون برخلاف دیگران بجای زور بازو از هوش و تفکرش برای حل مشکلات استفاده می کند مورد تمسخر قرار می گیرد و …   […]
نوشته دانلود فیلم Wickie de Viking 2009 با دوبله فارسی اولین بار در پارسی دانلود | بازی،فیلم,سريال,نرم افزار,اندروید,مستند پدیدار شد.همه چی
انتشار:
آی آر موی دی ال ژانر :  اکشن , ماجرایی , تاریخی
۸٫۶/۱۰ از ۳۷۸,۱۵۹ رای
مدت زمان : ؟؟ دقیقه
زبان : { انگلیسی - با زیرنویس فارسی روی قسمت ها} کیفیت : 480p Bluray
فرمت : MKV انکودر : IMVDL حجم : 150 مگابایت محصول : ایرلند , کانادا
ستارگان : Alexander Ludwig, Katheryn Winnick, Alex Hogh Andersen, Jordan Patrick Smith کارگردان : Michael Hirst


خلاصه داستان : وايکينگها ، نام سريالی اکشن و تاریخی می‌باشد که توسط مایکل هرست ساخته شده است. داستان سريال درباره‌ی راگنار لادبروک ، یکی از ق
نقد و بررسی سريال The Last Kingdom




تعداد فصل : ۴تعداد قسمت ها :۳۶ قسمت (۵۰ دقیقه ای )شبکه : bbc , Netflixبر پایه ی داستان های ساکسونی رمانی اثر برنارد کورنلبازیگران: الکساندر دریمون ، دیوید داوسون ، توبیایس زانتلمان ، امیلی کوکس و .
روایت یکی از خونین ترین و سخت ترین روزهای تاریخ بریتانیا :
ماجرای سريال آخرین پادشاهی از اواسط حمله وايکينگ ها در سال 866 آغاز می شود. شهر کوچکی به نام ببنبرگ در ایالت نورثامبریا محل وقوع آغاز داستان های این سريال است. پسری به ن
نتفلیکس قصد دارد سريال جدیدی بر اساس مجموعه تلویزیونی Vikings بسازد که پیش از این از شبکه هیستوری پخش می‌شد.شما هم اکنون می توانید اقدام به دانلود زیرنویس سريال وايکينگ از اینجا کنید

در کنار گیم آو ترونز، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون سريال Vikings را یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخی موجود می‌دانستند و طی سال‌های اخیر این سريال به طرفداران زیادی دست یافت. حال، گفته می‌شود که نتفلیکس قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی
نتفلیکس قصد دارد سريال جدیدی بر اساس مجموعه تلویزیونی Vikings بسازد که پیش از این از شبکه هیستوری پخش می‌شد.شما هم اکنون می توانید اقدام به دانلود زیرنویس سريال وايکينگ از اینجا کنید
در کنار گیم آو ترونز، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون سريال Vikings را یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخی موجود می‌دانستند و طی سال‌های اخیر این سريال به طرفداران زیادی دست یافت. حال، گفته می‌شود که نتفلیکس قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی جدید بر اساس وایکین
نتفلیکس قصد دارد سريال جدیدی بر اساس مجموعه تلویزیونی Vikings بسازد که پیش از این از شبکه هیستوری پخش می‌شد.شما هم اکنون می توانید اقدام به دانلود زیرنویس سريال وايکينگ از اینجا کنید
در کنار گیم آو ترونز، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون سريال Vikings را یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخی موجود می‌دانستند و طی سال‌های اخیر این سريال به طرفداران زیادی دست یافت. حال، گفته می‌شود که نتفلیکس قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی جدید بر اساس وایکین
نتفلیکس قصد دارد سريال جدیدی بر اساس مجموعه تلویزیونی Vikings بسازد که پیش از این از شبکه هیستوری پخش می‌شد.شما هم اکنون می توانید اقدام به دانلود زیرنویس سريال وايکينگ از اینجا کنید
در کنار گیم آو ترونز، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون سريال Vikings را یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخی موجود می‌دانستند و طی سال‌های اخیر این سريال به طرفداران زیادی دست یافت. حال، گفته می‌شود که نتفلیکس قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی جدید بر اساس وایکین

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

shayangrafic همه چیز 3 vistaspanjareh مطالب اینترنتی دانلود فیلم ایرانی جدید 98 اجناس فوق العاده نقد و بررسی فیلم و سریال های کره ای آموزش رایگان تعمیرات موبایل مطالب اینترنتی novintarhenew