نتایج جستجو برای عبارت :

سریال نفرین شده فصل2

در نفرين شده زمین‌داران و اشراف فرانسوی قرن 19 با دسته‌ایی از کولی‌ها مواجه می‌شوند که بر بخش زیادی از زمین‌های اشتراکی آنها ادعای مالکیت دارند. آنها مدارکی 800 ساله دارند که ادعای آن‌ها را اثبات می‌کند. ازآنجا که ثروت و قدرت، نه دیگری را تحمل می‌کند و نه او را لایق مذاکره می‌داند، تصمیم می‌گیرند با قتل‌عام، زمین‌ها را تصاحب کنند. همان کاری که آمریکایی‌ها با قبایل سرخپوست کردند.
کولی‌ها اما طلسمی دارند که نسل&zw
دانلود سريال Peaky Blinders دوبله فارسی
دانلود سريال Peaky Blinders با زیر نویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود سريال پیکی بلایندز با کیفیت 1080-hd و720
خلاصه داستان سريال:
بریم سراغ سريالی پر مخاطب و جذاب جنایی با کارگردانی استیون نایت که با 5 فصل پر افتخار و پر بازدید روبرو شد و هم اکنون او سعی دارد که فصل  6 و 7 پیکی بلایندز را ساخته  و منتشر کند  سريالی که بعد از جنگ جهانی اول ساخته شد و و بعد ها گروه گنگستری سعی دارد در این بین خود را به قدرت و ثروت برساند…
دا
دانلود سريال Westworld دوبله فارسی 
دانلود سريال Westworld زیر نویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود سريال جهان غرب با کیفیت 1080-HD و720
 
خلاصه داستان سريال westworld:
آیا از داشتن روبات یا به اصطلاح سريال میزبان که با آن هر کاری را که میخواهید انجام دهید و آن ربات هم هیچ چیزی یا و یا حتی تقاص کارهایی که روی انجام داده اید را ندهد؟؟
در سريال جذاب و معمایی westsorld یا همان جهان غرب که توسط لیزا جوی(یکی از تهیه کنندگان سريال مهره سوخته)و جاناتان نولان ساخته شد؛جواب سو
 قسمت 8 فصل2 اضافه شد
نسخه دو زبانه (دوبله)
ژانر سريال : درام, فانتزی, ماجراجویی, اکشن
امتیاز سريال : 8.2/10
وضعیت :  در حال پخش
کارگردان : Lauren Schmidt
بازیگران :  Henry Cavill, Freya Allan, Joey Batey
محصول کشور : آمریکا , لهستان
تاریخ انتشار : 2019
زمان هر قسمت : - دقیقه
زبان سريال : زبان اصلی + زیرنویس فارسیهی مووی|دانلود رایگان فیلم و سريال با لینک مستقیم
 قسمت 8 فصل2 اضافه شد
نسخه دو زبانه (دوبله)
ژانر سريال : درام, فانتزی, ماجراجویی, اکشن
امتیاز سريال : 8.2/10
وضعیت :  در حال پخش
کارگردان : Lauren Schmidt
بازیگران :  Henry Cavill, Freya Allan, Joey Batey
محصول کشور : آمریکا , لهستان
تاریخ انتشار : 2019
زمان هر قسمت : - دقیقه
زبان سريال : زبان اصلی + زیرنویس فارسیهی مووی|دانلود رایگان فیلم و سريال با لینک مستقیم
دانلود قسمت سیزدهم فصل دوم سريال ممنوعه ازآفیس
 
قسمت سیزدهم  از فصل دوم سريال ممنوعه که می‌توان آن را قسمت بیست و ششم این سريال نیز دانست، امروز دوشنبه، 9 اردیبهشت ۱۳۹۸ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این روزها که به قسمت‌های پایانی این سريال نزدیک می‌شویم داستان سريال ممنوعه نیز جنجالی‌تر و جذاب‌تر می‌شود.
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آفیس این سريال که به کارگردانی امیر پورکیان و با حضور بازیگران و ستاره‌های بسیاری آم
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
این فیلم ترسناک و رازآلود درباره‌ی خانه‌ای است که توسط یک روح خوفناک مورد نفرين قرار گرفته است، اکنون هر کسی که وارد این خانه می‌شود نفرين شده و به طور وحشتناکی می‌میرد. طولی نمی‌کشد که نظر عده‌ای به این خانه جلب می‌شود و…
دانلود رایگان فیلم و سريال
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
در نفرين شده زمین‌داران و اشراف فرانسوی قرن 19 با دسته‌ایی از کولی‌ها مواجه می‌شوند که بر بخش زیادی از زمین‌های اشتراکی آنها ادعای مالکیت دارند. آنها مدارکی 800 ساله دارند که ادعای آن‌ها را اثبات می‌کند. ازآنجا که ثروت و قدرت، نه دیگری را تحمل می‌کند و نه او را لایق مذاکره می‌داند، تصمیم می‌گیرند با قتل‌عام، زمین‌ها را تصاحب کنند. همان کاری که آمریکایی‌ها با قبایل سرخپوست کردند.
کولی‌ها اما طلسمی دارند که نسل‌ها از آن‌ها محافظت کرده
 
 
پیکی بلایندرز (به انگلیسی: Peaky Blinders)، نام یک مجموعه تلویزیونی درام و جنایی تاریخی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی دو است. استیون نایت نویسندگی و تولید آن را بر عهده دارد. کارگردانان این مجموعه زیاد و متفاوت بوده اند. داستان حول محور کیلین مورفی، در نقش توماس شلبی، رهبر یک گروه تجارت خانوادگی است.
نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ مه
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال سیاوش پانزدهم تماشای آنلاین اثری از سروش محمدزاده, دانلود قسمت 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین پخش شده 17 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
در نفرين شده زمین داران و اشراف فرانسوی قرن ۱۹ با دسته ایی از کولی ها مواجه می شوند که بر بخش زیادی از زمین های اشتراکی آنها ادعای مالکیت دارند.
آنها مدارکی ۸۰۰ ساله دارند که ادعای آن ها را اثبات می کند. ازآنجا که ثروت و قدرت، نه دیگری را تحمل می کند و نه او را لایق مذاکره می داند، تصمیم می گیرند با قتل عام، زمین ها را تصاحب کنند. همان کاری که آمریکایی ها با قبایل سرخپوست کردند.
کولی ها اما طلسمی دارند که نسل ها از آن ها محافظت کرده و آن ها نیز نس
دانلود سريال آقازاده قسمت چهارم تماشای آنلاین اثری از بهرنگ توفیقی, دانلود قسمت 4 چهارم سريال اقازاده تماشای آنلاین پخش شده 27 تیر ماه 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهارم سريال آقازاده تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
 دانلود سريال مردم معمولی قسمت 2 تماشای آنلاین اثری از رامبد جوان, دانلود قسمت اول و دوم سريال مردم معمولی تماشای آنلاین پخش شده 12 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود دوم سريال نمایش خانگی ایرانی مردم معمولی تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال گیسو قسمت هشتم تماشای آنلاین اثری از منوچهر هادی, دانلود قسمت 8 سريال گیسو تماشای آنلاین پخش شده در ساعت 20 روز 1 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هشتم 8 سريال گیسو جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
دانلود فیلم نفرين خانه هابز The Curse of Hobbes House 2020 زبان اصلیفیلم نفرين خانه هابز با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیمدانلود رایگان فیلم The Curse of Hobbes House 2020(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)
 
نام فیلم : نفرين خانه هابز – The Curse of Hobbes House 2020ژانر : ترسناک | درامزبان : زبان اصلیکیفیت : WEB-DL 1080p + WEB-DL 720p + WEB-DL 480pمدت زمان : 83 دقیقهامتیاز : 4,0 از 10سال انتشار : 2020محصول کشور: انگلستانکارگردان : Juliane Blockستارگان : Makenna Guyler, Mhairi Calvey, Waleed Elgadi
دقایقی پیش، قسمت آخر فصل اول سريال پیکی بلایندرز رو تموم کردم. تعاریف خیلی زیادی ازش شنیده بودم. حقیقتا هم از نظر کارگردانی سريال قوی و خوبی بود، البته تا اینجا. ولی خب من اصلا از موضوعش خوشم نیومد و صرفا چون همه دیده بودن و حوصلم سررفته بود گفتم ببینمش. البته بعد از قسمت اول، به سبب ویژگیهای خوب فیلمسازی، علاقه مند شدم که ادامشو ببینم ولی خب سريالی نبود که بگم اگر نمیدیدم چیزی رو از دست میدادم. از ویژگیهای خود سريال اگر بگم میتونم به موارد ز
Clive Russellکلایو راسل بازیگر و صداپیشه بریتانیایی متولد ۷ دسامبر ۱۹۴۵ در همسفیر است که از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز نمود. وی با بازی در سريال ریپر استریت و بازی تاج و تخت به شهرت رسید. او در سريال نفرين شده ۲۰۲۰ ایفای نقش کرده است.
دانلود فیلم A Nun s Curse 2020 با لینک مستقیم دانلود فیلم خارجی جدید نفرين راهبه 2020 با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم جدید ” A Nun s Curse 2020 ” با سه کیفیت عالی و متوسط کیفیت عالی ۱۰۸۰p 720p WEB-DL با زیرنویس فارسی چسبیده افزوده شد دانلود فیلم نفرين راهبه 2020 با زیرنویس فارسی […]
The post دانلود فیلم A Nun s Curse 2020 appeared first on کاران مووی - دانلود فیلم جدید - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن.بارونه
دانلود سريال میخواهم زنده بمانم قسمت 17 تماشای آنلاین اثری از شهرام شاه حسینی, دانلود قسمت 17 هفدهم سريال میخواهم زنده بمانم تماشای آنلاین پخش شده ساعت 08:00 ، 24 خرداد 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هفدهم از سريال نمایش خانگی ایرانی میخواهم زنده بمانم تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
Sebastian Armestoسباستین آرمستو بازیگر و کارگردان بریتانیایی متولد ۳ ژوئن ۱۹۸۲ است که در دانشکده ایتون فارغ التحصیل شد. او در فیلم و سريال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که می‌توان به نفرين شده ۲۰۲۰، جنگ ستارگان ۲۰۱۵، گربه مرده ۲۰۱۳، دکتر هو ۲۰۰۵ و ستاره درخشان ۲۰۰۹ اشاره کرد.
Matt Stokoeمت استوک بازیگر، نویسنده و تهیه کننده بریتانیایی متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۸۹ در دورهام است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز نمود و با بازی در نخاله‌ها به شهرت رسید. او در فیلم و سريال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که می‌توان به نفرين شده ۲۰۲۰، بادیگارد ۲۰۱۸، حفره ۲۰۱۸ و پادشاه قانون شکن ۲۰۱۸ اشاره کرد.
دانلود قسمت 1 فصل 2 سريال Cursed | نفرين شده
دانلود قسمت 1 فصل 2 سريال Cursed | نفرين شده
خلاصه داستان : این سريال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود.
 
ادامه مطلب
Gustaf Skarsgårdگوستاف اسکارزگارد بازیگر، نویسنده و کارگردان سوئدی متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۰ در استکهلم است که از سال ۱۹۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. در سال ۱۹۸۹، در سن ۹ سالگی، اولین حضور خود را در فیلم رمزعبور کوک روژ داشت و سپس به تئاتر رویال درام پیوست و چندین بار به روی صحنه رفت. او در سريال‌های نفرين شده ۲۰۲۰ و وایکینگ‌ ها ۲۰۱۳ ایفای نقش کرده است.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

fanniherfeyi پونوکو فروش محصولات جدید ورزشی مالی _ بازاریابی -فرش -دارو_ارز دیجیتال تجارت سفر terafficmedia1 سوپرهای جدید لینک کانال تلگرام جهان رسانه