نتایج جستجو برای عبارت :

بزرگسال جوان

خلاصه داستان: داستان ۲ طلبه جوان است که می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند اما رئیس حوزه علمیه آن‌ها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می‌کند. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و وی را با خود به آلمان می‌برند و.
کارگردان: علی عطشانی | ژانر: کمدی | سال تولید: 1394 | تاریخ انتشار: سال 1397
مدت زمان: 00 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال
فرمت: MP4 | حجم: مت
#ممبین_نیوز *رومه‌جوان:جمع کنید سریال (بوی باران)را*رومه جوان نوشت:سریال ۶۰ قسمتی بوی باران که در ساعت پیک بیننده شبکه یک سیما از تلویزیون پخش می‌شود، به خاطر ضعف‌های آشکار و گاف‌های متعدد با انتقادهای زیادی از سوی بینندگان روبه‌رو شده است.*طی تماسی که با سردبیر رومه جوان داشتیم ایشان خاطر نشان کرد: وای جمس کنن(با تاکید بر روی جمس)*
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و . را تولید و/یا ارائه می کنیم. «تابناک جوان» برای انتشار مطالب ارسالی شما نیز آمادگی دارد! روی تیترها کلیک کنید تا گزارش کامل گزیده‌ خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.فیلم , اهنگ , خبر , سریال
خلاصه داستان : داستان 2 طلبه جوان است که می خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند اما رییس حوزه علمیه آن ها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن ها سد می کند. طلبه های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می گیرند و وی را با خود به آلمان می برند و.
 
مجله اینترنتی پرستو
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فیلم عمومی نبرد بین یک مرد جوان و شخصی که لباس ت را پوشیده بود ، یک کلیپ جعلی اعلام کرد و از دستگیری توزیع کننده و بازیگرانش خبر داد. به گزارش مجله آنلاین ، سرهنگ جلیل موکافایی در جمع خبرنگاران گفت: فیلمی از سیلی در فضای مجازی …مرجع به روز و تخصصی سئو
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فیلم عمومی نبرد بین یک مرد جوان و شخصی که لباس ت را پوشیده بود ، یک کلیپ جعلی اعلام کرد و از دستگیری توزیع کننده و بازیگرانش خبر داد. به گزارش مجله آنلاین ، سرهنگ جلیل موکافایی در جمع خبرنگاران گفت: فیلمی از سیلی در فضای مجازی …خبرنامه تخصصی طراحی و سئو
فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار با کیفیت Full HD
فیلم مرداد با لینک مستقیم و کیفیت 1080p & 720p & 480p
دانلود فیلم مرداد
نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار | ژانر: اجتماعی | سال تولید: 1395 | تاریخ انتشار: 1397
مدت زمان: 75 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: محمود فلاح
خلاصه داستان: زوج جوان پرستاری بعد از سال‌ها زندگی مشترک میخواهند صاحب فرزند شوند اما به علت سابقه ی سقط جنین از نظر پز
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فیلم عمومی نبرد بین یک مرد جوان و شخصی که لباس ت را پوشیده بود ، یک کلیپ جعلی اعلام کرد و از دستگیری توزیع کننده و بازیگرانش خبر داد. به گزارش مجله آنلاین ، سرهنگ جلیل موکافایی در جمع خبرنگاران گفت: فیلمی از سیلی در فضای مجازی …مرجع تخصصی برنامه نویسی و سئو
رامبد جوان با انتشار تصویری از سریال در اینستاگرام، به صف حامیان این سریال پیوست و درباره آن نوشت:
در چند روز اخیر موضع گیری های متفاوتی درباره این سریال شد که از آن جمله می توان به حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور که از طرفداران و مسعود فراستی که از منتقدان این سریال بود، اشاره کرد.
یک مینی سریال تلویزیونی پنج قسمتی بریتانیایی-آمریکایی در ژانر درام تاریخی است. نویسنده و خالق این مجموعه، کریگ مازن و کارگردانی آن برعهده یوهان رنک بوده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فیلم عمومی نبرد بین یک مرد جوان و شخصی که لباس ت را پوشیده بود ، یک کلیپ جعلی اعلام کرد و از دستگیری توزیع کننده و بازیگرانش خبر داد. به گزارش مجله آنلاین ، سرهنگ جلیل موکافایی در جمع خبرنگاران گفت: فیلمی از سیلی در فضای مجازی …اخبار و اطلاعات جامع برنامه نویسی و سئو
ریمیکس اهنگهای هایده و مهستی رادیو جوان
دانلود ریمیکس مهستی رادیو جوان + دانلود ریمیکس بهترینهای هایده رادیو جوان با لینک مستقیم به همراه دانلود ریمیکس آهنگ های مهستی با بهترین کیفیت و دانلود آهنگ ریمیکس مهستی شاد + دانلود گلچین بهترین آهنگ های مهستی برای ماشین به همراه ریمیکس هایده 320 در وبلاگ هپی موزیک و در بخش اهنگ های شاد قدیمی
 
لینک دانلود
 
برای دانلود اهنگ شاد رقصی به لینک زیر مراجعه کنید
دانلود اهنگ شاد
 مطالب مرتبط
دانلود اهنگ شا
فیلم No Time to Die: بیلی آیلیش جوان‌ترین خواننده تیتراژ فیلمی از فرنچایز باند شد
در حالی که قبلا به اطلاع شما رساندیم هانس زیمر آهنگسازی فیلم No Time to Die زمانی برای مردن نیست» را برعهده خواهد داشت، بیست و پنجمین فیلم باند قرار است از نظر ترانه تیتراژ مسیر کاملا متفاوتی را پیش بگیرد. بیلی آیلیش هنرمند محبوب و ۱۸ ساله به جوان‌ترین هنرمند تاریخ تبدیل شد که برای نوشتن و اجرای ترانه تیتراژ فیلمی از فرنچایز باند انتخاب شده است.
دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی بی خداحافظی با کیفیت عالی 720p HD
فیلم بی خداحافظی به کارگردانی احمد امینی با لینک مستقیم
به همراه پخش انلاین
تمام کیفیت ها و لینک مستقیم
کارگردان: احمد امینی | ژانر: اجتماعی | تاریخ تولید و انتشار: 1391
مدت زمان: 90 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال
فرمت: MKV | حجم: 841 مگابایت | محصول ایران
خلاصه فیلم داستان سه جوان را روایت میکند که هرکدام برای رسیدن به هدفی از بندرعباس عازم تهران می شوند.
بازیگران: رضا صادقی،
محمدحسن معینی بازیگر جوان ایرانی بازیگر سریال دل بکارگردانی منوچهر هادی می باشد.اولین مصاحبه و بیوگرافی اختصاصی محمدحسن معینی برای اولین بار منتشر میشود.در
ادامه با سوابق و روزمه هنری و فیلم و سریال ها و اینستاگرام و سن و
تحصیلات و تصاویر و عکس های شخصی این هنرمند جوان با استعداد و آینده دار
کشورمان را میخوانید
فیلم My Salinger Year 2020 در مورد یک نویسنده جوان مشتاق کار به نام جوانا است که تصمیم می گیرد به عنوان منشی دفتر یک نویسنده معروف و منزوی به نام جی دی سلینجر کار کند. اما این رییس عجیب و غریب ماموریت جدیدی به جوانا واگذار میکند که زندگی این نویسنده جوان را دستخوش تغییر کرده و…
پیکنت | دانلود رایگان فیلم و سریال ، موزیک و انیمیشن و بازی جدید با لینک مستقیم
یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از هفت تا بیست و هفت شهریور 96 برگزار شد. در این جشنواره استعدادهای جوان موسیقی ایران از سرتاسر کشور به اجرا پرداختند. هفدان.آرامش کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
مرکز شناسایی رسانی نماینده پایتخت با رمز به پخش صحنه هایی از درگیری مامور پاسبان و دختری جوان که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است اطلاع دادن کرد: این موضوع مربوط به چند ماهه پیش است و رسیدگی به جوانب و زوایای متنوع آن از سوی بازرسی نماینده پایتخت در حال عمل است. پلیس پایتخت همچنین اخبار کرده است که در این ماخذ طرح دعاوی نیز عارض گرفته و موضوع در مرجع قضایی درون حال رسیدگی است.
دانلود سریال مردم معمولی با لینک مستقیمدانلود سریال خانگی مردم معمولی با ترافیک نیم بهاتاریخ انتشار بزودی.نام سریال : مردم معمولیژانر (موضوع) : کمدیزبان : فارسیسال انتشار : 1400محصول کشور : ایرانکارگردان : رامبد جوانبازیگران : آتیلا پسیانی، الناز حبیبی، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، امیر نوروزی، لیلی رشیدی، خسرو پسیانی، رامبد جوان و…خلاصه داستان : درباره زوجی افغان است که ویژگی‌هایی روشن‌فکرمآبانه دارند و صاحب یک کافه‌گالری هستند؛
کارگردان: ابوالحسن داودی | موضوع: درام، اجتماعی | سال تولید: 1393 | تاریخ انتشار: 1394
مدت زمان: 109 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت ویدئو: HD 720p
فرمت فیلم: MKV | حجم: 700 مگابایت | محصول ایران
خلاصه داستان: فیلم درباره چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می شوند و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم میزند.
بازیگران: طناز طباطبایی، ص
خلاصه داستان: فیلم سینمایی بی رویا، زندگی دختری جوان که نام و محل زندگی اش مشخص نیست را نشان می دهد. رو به رو شدن رویا (طناز طباطبایی) با این دختر جوان و تنها، مشکلاتی را برای زندگی او و همسرش بابک (صابر ابر) رقم می زند که زندگی آن ها را وارد ماجرایی پر پیچ و خم کرده و آن ها نا خواسته با این مشکلات و تغییرات همراه می شوند.
ادامه مطلب
دیلا زنی جوان است که عاشق مردی تحصیلکرده است. هرچند خانواده مرد جوان خانواده ای پولدار و دارای زمین و قدرت هستند. آنها پس از ازدواج به روستای خود بر می گردند.هومان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به گزارش آفتاب آب پخش،یکی از این قهرمانان جوان و آینده دار شهرمان آب پخش،آقای سید محمد است که در رشته کیک بوگسینگ افتخاراتی را به دست آورده است و همچنان می کوشد تا درعرصه کشوری وبین المللی پرچم کشورمان را  به اهتزاز در بیاورد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
تله فیلم حرارت خاک» به کارگردانی سامان نیک پندار ، هنرمند جوان عرصه ی تئاتر جنوب کشور ،قرار است با محوریت مشکلات و دغدغه های جنوب و البته کشور، برای جشنواره ی مهر آماده شود.
سامان نیک پندار، متولد ۱۳۷۲ در شهرستان اهواز است که قریب به سه سالی هست که در عرصه ی تئاتر و تله فیلم بصورت حرفه ای کار می کند . او تا کنون تئاترهای گوناگونی را در شهرهای مختلف کشور به صحنه برده است .وی کارگردانی گروه های تئاتر فرداد،سیمرغ،شیدمهر را برعهده داشته است .
در
محصول : ایران
کارگردان: نیما جاویدی
ژانر : اجتماعی
بازیگران: پیمان معادی.نگار جواهریان.الهام کردا.ویدا جوان.مانی حقیقی.مارتین شمعون پور.شیرین یزدان بخش
خلاصه داستان فیلم ملبورن : زوجی جوان در آستانه سفر به ملبورن ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می شوند
 
 عصر فان | سایت تفریحی
دانلود فیلم گوزن جوان (غزال) دوبله فارسی
داستان این فیلم در فلوریدای جنوبی می‌گذرد و به دوران پس از پایان جنگ‌های داخلی آمریکا در قرن نوزدهم مربوط .بامداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
توصیه های تارانتینو و جیمز کامرون برای فیلمسازان جوان - ویدئویی میبینیم از صحبت های سه کارگردان بزرگ سینما یعنی تارانتینو، تاد فیلیپس و جیمز کامرون که توصیه .رسا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این سریال داستان جوانی شخصیت دوست داشتنی سریال دِ بیگ بنگ تئوری ، شلدون کوپر می باشد. شرایط سخت و کمدی که شلدون جوان برای اینکه توسط خانواده و دوستانش درک و پذیرفته شود را ما در این سریال شاهد خواهیم بود.برای دانلود سریال به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
این سریال داستان جوانی شخصیت دوست داشتنی سریال دِ بیگ بنگ تئوری ، شلدون کوپر می باشد. شرایط سخت و کمدی که شلدون جوان برای اینکه توسط خانواده و دوستانش درک و پذیرفته شود را ما در این سریال شاهد خواهیم بود.برای دانلود سریال به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
این سریال داستان جوانی شخصیت دوست داشتنی سریال دِ بیگ بنگ تئوری ، شلدون کوپر می باشد. شرایط سخت و کمدی که شلدون جوان برای اینکه توسط خانواده و دوستانش درک و پذیرفته شود را ما در این سریال شاهد خواهیم بود.برای دانلود سریال به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
دانلود فیلممفت آباد
دانلود رایگان فیلم مفت آباد با لینک مستقیم
نام فیلم :مفت آباد
ژانر فیلم :اجتماعی
مخاطب:بزرگسال
نوع:فیلم سینمایی
محصول:ایران
کارگردانونویسنده:پژمان تیمورتاش
تهیه کننده :حنیف سروری
بازیگران:پوریا پور سرخ ،سجاد افشاریان، برزو ارجمند، فایزه علوی،دنیا مدنی، امین اسفندیار و .
خلاصه فیلممفت آباد:داستان فیلم اتفاقاتی را در بر می گیرد که طی دو ساعت برای چند جوان در یک خانه مجردی پیش می آید.
فیلممفت آبادبزودی از رسانه دانلود

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

نگاهی ب اخبار سینما reza1350 Arman keshavarz | آرمان کشاورز Pb 17430272 سانیا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. blackfilm آموزش زبان آنلاین iranianfootballnews آموزش زبان آلمانی