نتایج جستجو برای عبارت :

مشکلات شهر آبپخش

شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخ
آفتاب آب پخش،مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: تعدادی از منازل در بخش‌ آبپخش دچار آبگرفتگی شدند که نیرو‌های امدادی به کمک اهالی این منازل رفتند.دهقانی گفت: وزش تندباد باعث افتادن تعدادی از پایه‌های برق هم در بخش‌ آبپخش شد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،براساس طرح نخلستان، برای عملیاتی شدن این طرح،  8 هزار و 700 هکتار از دشت شبانکاره و 7 هزار و 700 هکتار نخیلات کلل و آبپخش در دست مطالعه و پایلوت 170 هکتاری آبپخش به بهره‌برداری رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،  روح اله محمدی از شروع دور اول آبیاری نخیلات شبکه آبپخش از پنج شنبه بیست وهشتم فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود با شروع دور آبیاری حدود یک میلیون اصله نخل در شبکه آبپخش آبیاری خواهد شد .
 پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور بمب گذاری و انفجار خط ۵ سراسری گاز در آبپخش) با حضور فرماندار دشتستان با همراهی معاون عمرانی فرماندار ، بخشدار آبپخش ، شهرداران و مدیران شهرستان برگزار گردید
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،به همت فعالان قرآنی شهر آبپخش، محفل انس با قرآن کریم بمناسبت عید سعید مبعث حضرت محمد(ص)با حضور قاری برتر هم استانی وکشوری سیدطه حسینی ،سید محمد مصطفوی وگروه تواشیح سبحان در حسینیه حضرت علی اکبر(ع)محله بهرام آباد شهر آبپخش برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر  به همراه فرماندار دشتستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بازدید از آب شیرین کن آبپخش بر روند سریع پیشرفت فیزیکی پروژه تاکید داشت.این آب شیرین کن‌ با حجم سرمایه گذاری 243 میلیارد ریال، روزانه هشت هزار و 500 مترمکعب آب برای شهر آبپخش و سعدآباد تولید می کند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،در همین یک هفته‌ای که از ثبت آبپخش به عنوان شهر ملی حصیر و کپو می‌گذرد، صدیقه شادکام تماس‌های بسیاری از تهران، اصفهان و مشهد داشته است که مشتاق بازدید و خرید از دست‌بافته‌های کارگاه تولید حصیر او بوده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،در نود و یکمین نشست  رسمی عادی و غیرعلنی خود با چهار رای موافق فرخ عباسی، بهرنگ عباسی، حسن صمصامی، مصطفی رضایی و یک رای مخالف عبدالخالق تماری، شهردار آبپخش را  استیضاح کرد و وی برای دومین بار از سمت خود کنار گذاشته شد
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،امام جمعه آبپخش با اشاره به سخنان هفته گذشته خود درباره شورا و شهرداری اظهار داشت: برداشت‌های مختلفی از صحبت‌های من شده است و متاسفانه این‌جور عنوان شده که من خواستار انحلال شورا هستم، در صورتی انحلال شورا به نفع هیچکس نیست.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،رییس کل دادگستری استان بوشهر به صورت از پیش اعلام نشده از دادگستری بخش آبپخش بازدید کرد و گفت: از اولویت‌های دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
در حالی که انتظار می رود از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از انحلال شورا استفاده شود اما در نشست شورای شهر آبپخش اتفاقاتی رخ داد که در شان این شهر و مردم آن نبود و  انگار هیئت رئیسه شورا دنبال قطعیت انحلال شوراست.
به گزارش سفیر جنوب؛ بدنبال عدم تصویب بودجه شهرداری آبپخش در موعد مقرر توسط شورای شهر، هیئت حل اختلاف استان بوشهر رای با بررسی مستندات، رای به انحلال شورای شهر آبپخش داد.
از آن تاریخ حدود دو هفته می گذرد و در این مدت، هیئت رئیسه شورا بجا
آفتاب آب پخش، احسان طوسی مدیر روابط عمومی  باشگاه فرهنگی ورزشی امید آب پخش امشب  در گفت و گو با خبرنگار آفتاب آبپخش  اظهار داشت : باشگاه فرهنگی ورزشی امید، رسالت خود را فراتر از مستطیل سبز می بیند و دنبال می کند.,ورزش کردن باعث برطرف شدن مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه می شود. در کنار ورزش، اخلاق مداری، تربیت انسان ساز و فعالیت های فرهنگی از اولویت های باشگاه امید است.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،نظر به اینكه دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در نظر دارد مناقصه پروژه توسعه مرکز درمانی آبپخش در شهرسـتان دشتستان را برگزار  نماید . حداقل پایه مجاز برای شرکت های ساختمانی شرکت کننده در مناقصه رتبه 5 ابنیه می باشد ، وفق برنامه زمانبندی شده ذیل نسبت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه ستادWWW.SETADIRAN.IR  اقدام نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آبپخش،عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان برای تامین زمین مورد نیاز برای احداث شهرک خرمایی پیگیری کند تا زمینی که بخش خصوصی برای احداث پتروشیمی در محدوده بخش آبپخش دشتستان خریداری کرده بود به عنوان محل احداث این شهرک انتخاب شود.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش، مهندس فرخ عباسی در نشست امروز با ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر جناب آقای مهندس گزدرازی از تداوم پیگیری های شورای شهر در راستای حل مشکلات کشاورزان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،دکتر دهقان فرد  در میان استقبال پرشور مردم در مسجد رحمت آبپخش حاضر شد و در حالی که صحن مسجد از جمعیت موج میزد به ایراد سخن پرداخت ،پیش از سخنان دکتر دهقان فرد دکتر دهقان نماینده سابق سه دوره مجلس و دکتر شفیعی پزشک حاذق و متبحر و فوق تخصص جراحی قلب استان در خصوص شایستگی های دکتر دهقان فرد با مردم سخن گفتند
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پوشش فعالیت ها و اقدامات داوطلبانه بانوان در جهت مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به برگزاری پویش استانی #رزمایش_همدلی نموده اند که علاقمندان میتواند با تولید «عکس، فیلم و روایت» و ارسال آن به پیام رسان «ایتا و گپ» کانون فرهنگی هنری طه به شماره 09305495767 در این پویش شرکت نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
آفتاب آب پخش: نشست کتابخوان با هدف به اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده،ا با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه، مهندس تنگ ارمی بخشدار و مدیران ادارات بخش آب پخش در محل کتابخانه اب پخش برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش، بخشدار آب پخش بیان داشت،تیم بازرسی متشکل از بهداشت، نیروی انتظامی، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج، شهرداری، صنف و بخشداری روزانه نظارت دقیقی بر تعطیلی مراکز سطح 3 و 4 و اعمال دقیق محدودیت های کرونایی داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
اتحادخبر: وقتی آقای رضایی عنوان وکیل مردم رو یدک میکشه و به اصطلاح نماینده دشتستانه اما در سفر رئیسی و هیات دولتش به استان بخاطر منافع شهرش آبپخش روزه سکوت میگیره و حاضر نمیشه راجع به قطعه آبپخش تنها قسمت ناتمام طرح ملی بزرگراه برازجان-گناوه حرفی بزنه و بگه این پروژه مال دولت دهمه و الان که دولت سیزدهم دولت متبوعم راس کاره باید .اتحادخبر: وقتی آقای رضایی عنوان وکیل مردم رو یدک میکشه و به اصطلاح نماینده دشتستانه اما در سفر رئیسی و هیات دولت
گروه جهادی افسران ولایت در اقدامی به همراه نماینده منتخب مردم دشتستان به رایزنی ار اجرای چندطرح اقتصادی، راهسازی و بوم گردی و صنایع وابسته خرما و تسهیل در تولید منطقه آبپخش دشتستان پرداخت.Official Website Afsaranvelayat | وبسایت گروه جهادی افسران ولایت
آفتاب آب پخش،فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  عنوان کرد،مأموران انتظامی بخش آبپخش به موازات گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی با تحقیقات میدانی گسترده اعضاء یک باند دو نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،سعید صادقی مدیرفنی باشگاه پارس آبپخش افزود: مدرسه فوتبال پارس در مسابقات روستای جتوط که بمناسبت دهه مبارک فجر و (یادواره شهدای ورزشکار و سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی)برگزار گردید و به خوبی به اتمام رسید:
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،افتتاح ساختمان اورژانس 115 به مساحت 157 متر مربع و اعتبار حدودی3000 میلیون ریال  ) با حضور نوروزی فرمانداردشتستان به مناسبت دهه مبارک فجر با همراهی معاون عمرانی فرماندار، امام جمعه و بخشدار آبپخش، شورای اسلامی و ۰۰۰مدیران شهرستان به همت شبکه بهداشت و درمان دشتستان افتتاح گردید
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،تلاش هنرمندان تئاتر بوشهر در راستای رشد و اعتلای هنر فاخر نمایش در طول سالیان متمادی، همواره مبتنی بر عشق به تئاتر و شاید به همین جهت بوده است که تئاتر در استان بوشهر با وجود فراز و نشیب‌هایی فراوانی که از سر گذرانده، هیچگاه از تکاپو نیفتاده و در صحنه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌ است.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش، امام‌جمعه شهر آب‌پخش گفت: محکمه‌ای که شاکی و متاشکی هر دو در آن نباشند، محکمه‌ عادلانه‌ای نیست و تصمیم نامعقول انحلال شورای این شهر، دوای درد مردم شهر آب‌پخش نیست.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
آفتاب آب پخش،مدیر فنی باشگاه پارس بیان داشت: خدا را شاکریم که توانستیم در این روزهای دلگیر وخسته کننده شادی را برای همشهریان و ورزش دوستان تقدیم کنیم تیم فوتبال پارس آبپخش که در رده سنی نونهالان در مسابقات شهرستان دشتستان به نماینده شما عزیزان بود لذا توانست با همت و تلاش بازیکنان باغیرت و دعای خیر شما بزرگواران به نیمه نهایی مسابقات فوتبال شهرستان دشتستان راه یابد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
به گزارش آفتاب آب پخش، اولین روز از آغاز فرایند انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هیات اجرایی انتخابات مذکور در آبپخش به ریاست بخشدار و اعضای اداری و هیات نظارت بر انتخابات تشکیل گردید
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

mod-beauty •دانکوب• مجله خبری دانکوب دانلود سریال خارجی موبی اسکای | دانلود و آموزش مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی سایت تفریحی عرقیات 1238 «تریبون آزاد فرهیخت» زیرنظر «اندیشکده بین المللی فرهیخت» the news of the best world wide web dl9800