نتایج جستجو برای عبارت :

شوهر صد روزه

چند روزى معدود روزه بر شما مقرّر شده است، ولى هر كس از شما بیمار یا در سفر باشد، پس به همان تعداد از روزهاى دیگر را روزه بگیرد و بر كسانى كه طاقت روزه ندارند.رسد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کد تخفیف #فیلمگردی
کد اشتراک ۵ روزه فیلم گردی  flmg-mopfree5کد اشتراک ۷ روزه فیلم گردی dat-fri7
filmgardi.com
تا پایان سال 98 در صورت استفاده از سرویس‌دهنده‌های زیر، حجم مصرفی اینترنت شما رایگان خواهد بود
آسیاتک
شاتل
پیشگامان
رهام داتک
کانال کدهای تخفیف | @takhfif_100
زندگی غزال، زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده‌است، رو به فروپاشی است. مرد زن را ترک می‌کند و زن در جستجویی به دنبال شوهر، مسیری نمادین را طی می‌کند و در این سیر و سلوک به حقیقت ماجرا پی می‌برد.وقتی زن با لحنی تند به دوست شوهرش می گوید اگر شوهر را دید بگوید که خیلی نامرد است که می گذارد زنش جایش کتک بخورد بیننده را به درد زن نزدیک نمی کند
ادامه مطلب
دانش آموزان پایه سوم شکوفه های روزه داری بعد از یک روز بندگی خدا بر سفره افطاری به مهمانی خدا دعوت شده اند و در کنا خانواده عکس های قشنگی را به یادگار گذاشتند.سایا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
#فیلم‌گردی✔️ کد اشتراک رایگان 7 روزه filmgardi `4seen7`
حجم رایگان برای : آسیاتک - پیشگامان +
کد 65 درصد تخفیف برای اشتراک 3 ماهه + جوایز قرعه کشی
`esfand`
 
فیلم گردی به شما امکان تماشای آنلاین تمامی فیلم‌ها را می‌دهد و علاوه بر آن شما می‌توانید اکثر فیلم‌های مورد نظرتان را دانلود کنید. همچنین ما سعی خواهیم کرد طی تعامل با سرویس‌دهندگان اینترنت، هزینه‌ای بابت ترافیک اینترنت از شما کسر نشود.
 
 
 کانال کدهای تخفیف | @takhfif_100
پوت زنیه که در به در دنبال یه شوهر پولدار و خوشتیپه که زندگی آروم و بی دردسری داشته باشه ولی در آخر تنها چیزی که نصیبش میشه یه شوهر سارقه که حاصل این ازدواج یه دختر به اسم گراتینه که بدجور ازش متنفره. پوت بعد از اینکه پدر گراتین رو به زندان میندازه میره دنبال یه شوهر پولدار و در آخر با مرد پولداری به نام پراسان ازدواج میکنه که پسری به اسم رام داره البته رام، پوت رو نمیتونه به عنوان خانواده اش قبول کنه.  از طرفی دیگه گراتین، بعد از مرگ پدرش مج
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های قرآنی متنوعی با حضور محدود زائران و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همه روزه در صحن و سرای نورانی علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود. به گزارش آستان نیوز؛ دو محفل ترتیل خوانی همه روزه بعد از اقامه نماز صبح در صحن آزادی و ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برپا می شود. همچنین دو محفل بزرگ قرآنی دیگر از ساعت 11 تا 12 ظهر در رواق امام خمینی(ره) و از ساعت 17 تا در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می شود.
اد
موضوع : اجتماعیفرمت : wmvحجم : 240 مگابایتمدت زمان: 90 دقیقهمحصول : ایرانسال ساخت : 1388کارگردان : کامران قدکچیانبازیگران : فرامرز قریبیان ، الناز شاکردوست ، پژمان بازغی ، کتانه افشاری نژاد ، باران زمانیخلاصه داستان :«فاصله» مربوط به زن و شوهر جوانی است که مرد برای ازدواج با دختر پولداری همسر خود را طلاق ذمی دهد . زن که از موضوع مطلع می شود در صدد انتقام از شوهر سابقش بر می آید و …
 
 عصر فان | سایت تفریحی
نام . شاهزاده صد روزه
محصول .20
تعداد قسمت . 16
خلاصه و عکسهای سریال در ادامه مطلب.
خلاصه . لی یول یک شاهزادست. او از صخره می افتد و نزدیک بود که توسط آدم کش ها بمیرد، شاهزاده حافظش را از دست میده و به مدت ۱۰۰ روز با اسم و شخصیت جدیدی زندگی می کند. در این ۱۰۰ روز شاهزاده با هونگ شیم سردسته گماشتگان بازرس در چوسان دیدار می کندو
حتما ببینید
عکسهای سریال .
به کانال فیلم آباد خوش آمدید. کلیپ عاشقانه تبریک تولد شوهر با آهنگ ابی رو مشاهده می کنید. لطفا نظرتون راجع به این پست رو برامون کامنت کنید. اگه ازین پست خو.ارنواز دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آفتاب آب پخش،مراسم اولین جشن روزه اولی های بخش ابپخش با حضور دانش اموزان دبستان هاجر ابپخش  در محله بهرام اباد حسینیه حضرت علی اکبر ) با حضور شهردار ابپخش خانم مهندس اعظم صمصامی و معاون پرورشی اموزش وپرورش آبپخش علی صمصامی و مدیر دبستان هاجر خانم مهوش هیجانی زادگان و معلم پایه سوم صغری شفیعی و معلم پایه چهارم آقای پیمان نگهبان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
دانلود رایگان سریال کره ای شاهزاده صد روزه من با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم شوهر صد روزه 100days my prince با کیفیت HD720P لینک مستقیم
Free Download Korean Series Called 100 Days My Prince FullHD1080P
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت دانلود سریال + خلاصه داستان به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلبلینک منبع و پست :دانلود سریال کره ای شاهزاده صد روزه من / 100Days My Prince / محصول TV
اینم یه دیالوگ دیگه از سریال ملکه هفت روزه. این دیالوگ رو یکی از دوستان پیشنهاد دادن و همونطور که قول داده بودم، دیالوگ هایی که شما میگین رو توی وبلاگ میذارم
برای خوندن دیالوگ به ادامه مطلب برید
فک میکنم این دیالوگ رو میونگ هه میگفت.
عشق واقعی یعنی اینکه به خواسته های معشوقه ات احترام بذاری حتی اگه مجبور بشی توی این راه با مرگ روبه رو بشی.
برای همین چه کیونگی که خیلی برات عزیزه رو نجات میدم.
نظر فراموش نشه. اگه شما هم دیالوگی ماندگار از هر سریا
عنوان : بازگشت زوجین ، Go Back Couple
ژانر : فانتزی،کمدی ، عاشقانه ، خانوادگی ، سفر زمان 
تعداد قسمت ها : 12
شبکه پخش : KBS2
روزهای پخش : جمعه و شنبه ها
کارگردان : Ha Byung-Hoon
نویسنده : Kwon Hye-Joo
خلاصه داستان :
این سریال درباره یک زن و شوهره که نمیتونن همدیگه رو تحمل کنن ، چویی بان دو و ما جین جو هر دو 38 ساله و یک زن و شوهر متاهل هستند . چویی بان دو با نداشتن کار سخت شده است و ما جین جو یک زن خانه دار با عزت نفس پایین است . هر چند وقتی که ازدواج کردند یکدیگر را دوست داشت
محمد عبدی زاده درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اول اردیبهشت ۹۹ پیش تولید مستند سینمایی غبار جنگ» را آغاز می‌کنیم که قصه آن روایتی از مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر است.
او افزود: هم اکنون در حال انتخاب، رایزنی و عقد قرارداد با عوامل هستیم
و امیدواریم به زودی از وضعیت کرونایی عبور کنیم تا در کمال آرامش به
ادامه تولید فیلم بپردازیم.
این کارگردان ادامه داد: این مستند سینمایی بر اساس زندگی ناخدا
​​​​​​
داستان ازدواج (MARRIAGE STORY)
درام 2019
با بازی اسکارلت جوهانس و آدام درایور
داستان: یک زن و شوهر که پسر کوچکی دارند با اینکه یکدیگر را دوست دارند می خواهند از هم طلاق بگیرند؛ شوهر کارگردان و همسرش بازیگری است که به خاطر شوهرش سال ها فقط تاتر های او را بازی کرده و سینما را رها کرده و درنتیجه شهرتش را از دست داده.
 
 
 
 
دانلود سریال Psychopath Diary 2019
با بازی یون شی یون
کارگردان سریال شوهر صد روزه
 
نام ها: دفتر خاطرات روانی
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه tvN
ژانر: هیجان انگیز | جنایی | کمدی | معمایی
تاریخ پخش: 29 آبان 1398 – Nov 20, 2019
قسمت ها: 16
روزهای پخش: چهارشنبه و پنجشنبه ها
مدت زمان: 70 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است 
بازیگران:
Yoon Si Yoon – Jung In Sun
قسمت 16 (آخر) اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 16 اضافه شد.
ادامه مطلب
دقیقا ازتکنیک بازیگری ونویسندگی وکارگردانی به بهترین شکل‌ها استاده شوذفقط یه مسئله ایی که این روزه وجود دارد عدم باور هنرمندان در اجرای نقش خودشون دارن مثلا یه نقش مذهبی دارن اما باور قلبی ندارن شاید نقشو خب اجرا کنن اما تاثیر گذاری چندانی رو مخاطب ندارند البته این جزء مسئله جزء اساس و اصول تاتر و نمایش و فیلم نیست یه برداشت شخصی هستش
خانه موسیقی» با ارسال نامه‌ای به رییس صداوسیما از این رسانه خواست تا در ماه مبارک رمضان، مناجات و دعای ربّنا» را با صدای محمدرضا شجریان پخش کند.
به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان»، خانه موسیقی با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر عبدالعلی علی‌عسگری (رییس سازمان صداوسیما) خواست تا در ماه مبارک رمضان مناجات و رّبنا» با صدای محمدرضا شجریان (استاد آواز ایران) از آن رسانه پخش شود.
در این نامه، با اشاره به تغییر و تحولات اجتماعی که متعاق
هفته گذشته، نشسته بودم و به یکی مشاوره میدادم که آقای صاد، از همکاران ، اومد توی اتاقم.یهو و سر زده.گفت:میم.برات کیس مخصوص اومده.توی نگاهش شیطنت خاصی بود.از آقایی که یهو صاد با آمدنش جلسه مشاوره اش را  قطع کرده بود عذر خواستم و به صاد گفتم:کیس خودتو باز دوباره داری به من محول می کنی؟چشمک زد و گفت:نه میم! کیس خودته.مخصوص خودتگفتم:عجباحالا بفرما بیرون.ایشون مشاوره دارن.وقت مال ایشونهصاد رو به آن آقا کرد و گفت:جناب ببخشید.میتونید ادامه
این سه تا مورد جزو علایق منن:)))دیروز از صبح تا شب فقط آهنگ گوش کردمو لذت بردم امروز سریال شهرزاد رو یه سه قسمتی نگاه کردم چند روزه شبی یه قسمت نگاه میکردم‌ اما امروز به خودم استراحت بیشتری دادم. همین چن دیقه پیش یه کتاب کوتاه رو تموم کردمو الان ۱۳ دلیل برای اینکه رو شروع کردم به خوندن.چقد حالم خوبه. خیلی خوبه. 
داستان فیلم درمورد یک کارمند بانک به نام ساریتا است که به دلیل بدهی های شوهر بیکار خود سخت کار میکند. اما ساریتا پس از مدتی و به صورت اتفاقی یک منبع مخفی پول به ظاهر نامحدود در خانه خود پیدا کرده و…
دانلود فیلم و موزیک و نرم افزار
در این ویدیو مشاهده می فرمایید که شبکه المنار (وابسته به حزب الله لبنان) در روز 14 جولای (تموز) 2006 و در خلال جنگ 33 روزه (جنگ تموز)، پیام صوتی سید حسن نصرا.آوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال کره ای شاهزاده 100 روزه من با زیرنویس فارسی
16 قسمت کامل با زیرنویس فارسی
مشخصات
ژانر:تاریخی،کمدی،عاشقانه
تعداد قسمت : 16
شبکه پخش :tvN
حجم:200 مگابایت
سال تولید:20
خلاصه داستان
شاهزاده
ای به نام لی یول تحت تعقیب قاتلان قرار می گیره و به دنبال آن از صخره ای
سقوط می کنه و حافظش رو از دست میده وی به مدت صد روز به عنوان شخص دیگه
ای زندگی می‌کنه. در این مدت با رئیس بازرسان چوسان آشنا میشه و .
ادامه مطلب
خلاصه داستان:
داستان این سریال تاریخی در مورد افسانه غم انگیز چوسان میباشد. پس از
اینکه ولیعهد لی یوک (یو وو جین) به جای برادر ظالمش بر تخت پادشاهی می
نشیند، شین چائه (پارک مین یونگ) نیز ملکه میشود. اما وقتی پدر ملکه دست به
کودتا میزند او تنها پس از هفت روز خلع و از قصر اخراج میشود.
ثروت فقرا و قشر متوسط، به صورت مداوم و هر روزه، به صورت بسیار کاملا پنهان، به قشر های بالاتر منتقل می شود. هیچ دادگاهی برای محاکمه یا گرفتن حق شان ندارند و ا.هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال سلام خداحافظ مامان ( Hi Bye Mama ) داستانی جالب درباره مادری به نام چا یو ری ( کیم تائه هی ) می‌باشد که پنج سال قبل فوت کرده است. و حالا بعد از پنج سال روح او برای انجام ماموریتی، با مهلت 49 روزه، اجازه بازگشت به زندگی را یافته است.
برای دانلود سریال سلام خداحافظ مامان به سایت اکومووی مراجعه کنید.
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1397
کارگردان : رسول صدرعاملی
بازیگران:سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق و …
خلاصه داستان : مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده
هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه
دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند…
دانش آموزان پایه سوم شکوفه های روزه داری به همراه خانواده هایشان در کنار سفره های زیبا سحری و افطاری قرار گرفتند و از این لحظات ملکوتی ماه مبارک بهره برده اند.رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قصه سریال پایتخت ۶ با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در سریال
حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به
ایران باز می‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهمیه را از شوهر
سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه
بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و ی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی
قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است…































تیک ویدیو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مــــرد تـــنــها لیوان کاغذی , دستگاه تولید لیوان کاغذی سما مطلب مستر آبیدر قالب وبلاگ یادگیری زبان انگلیسی با مانامو seo326 بام کاوش دانلود رایگان سریال خاتون ( تمامی قسمت ها)| سریال خاتون کامل