نتایج جستجو برای عبارت :

سریال چینی تاریکی ابدی ف

.اما بالاخره به شوالیه‌ی تاريکي برمی‌خیزد» می‌رسیم. خیلی‌ها شاید در ابتدای اکران فیلم فکر می‌کردند، ایستگاه بعدی داستان بتمن چیست؟ آیا مگر قوی‌تر از تهاجم جوکر، چیز دیگری هم وجود دارد؟ نماد بتمن در مقابل آتش جوکر دوام آورد. چه چیز بزرگ‌تری وجود دارد که می‌تواند آینده‌ی این نماد را تهدید کند؟ اول اینکه امنیت گاتهام بعد از ماجرای جوکر روی یک دروغ بنا شده بود. دروغ دوام نخواهد داشت. پس، بتمن باید برگردد و در زمان صحیحش این اشکال را درس
ق.ن : سلام من نیوشا هستم موقتا نویسنده هستم .
ق.ن : احتمالا نیلوفر و فرزانه جون  تا ۳۵ روز دیگه نیست و نمی تونه سر بزنه و نظرات تایید کنند . گفتم که نگران نشوید 
پادشاه ابدي" ورژن پیشرفته ی "ایمان " و "وارثان" خواهد بود-
لی مین هو با علاقه و اشتیاق برای به نمایش گذاشتن سريال جدیدش "پادشاه ابدي" در تلاشه. "پادشاه: پادشاه ابدي" بعد از سه سال.
از قرار معلوم لی مین هو هو قراره یک پادشاه بی نقص باشه، اون در سال آتی در سريال "پادشاه: پادشاه ابدي" نقش امپراطور
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
این نوشته توسط بردیا در دانلود سريال کره ای | دانلود فیلم جدید | دانلود فیلم ایرانی | دانلود سريال ایرانی - دانلود سريال کره ای دانلود فیلم جدید - دانلود فیلم - دانلود سريال ایرانی با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی و خرید فیلم ایرانی منتشر شده است
این سريال که اون لی مین هو نقش پادشاهی در کره قدیم رو بازی میکنه و همه اون رو یک […]
نوشته دانلود سريال پادشاه ابدي – قسمت 13 سريال پادشاه ابدي با زیرنویس چسبیده برای اولین بار در دانلود سريال کر
سريال چيني عشق ابدي 3 | Eternal Love 3 2021
30 قسمت کامل با زیرنویس فارسی 
 
 
 
 
مشخصات
ژانر :اکشن،تاریخی،کمدی،فانتزی
تعداد قسمت : 30
شبکه پخش :Tencent Video
حجم:200 مگابایت
سال تولید:2020
 
خلاصه داستان
چو تانر بار دیگر به گذشته سفر می کند. این بار او به دنیایی میرود که با مردان نابرابر رفتار می شود. مو لیان چنگ که به تازگی که به کاخ پیوسته است ، متوجه می شود که یک شاهزاده خانم برای جلب توجه او هر کاری انجام می دهد و بی وقفه او را تعقیب می کند.
ادامه مطلب
دانلود فیلم وحشت در تاريکي با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال
دانلود فیلم وحشت در تاريکي با لینک مستقیم , دانلود فیلم وحشت در تاريکي 2017 , دانلود فیلم وحشت در تاريکي دوبله فارسی , دانلود فیلم دوبله فارسی, دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم
مخاطب: بزرگسالان
کیفیت : 720p 
موضوع: حادثه ای دانلود فیلم وحشت در تاريکي
سال تولید: 2013
محصول: آمریکا دانلود فیلم وحشت در تاريکي
کارگردان: جوزف رابن
مدت زمان: 79 دقیقه دانلود فیلم وحشت در تاريکي
زبان: فارسی (دو
سريال در میان تاريکي ( Through the Darkness ) برگرفته از کتابی غیرداستانی برای سال ٢٠١٨ با همین عنوان است که کو نا مو نوشته شده است، و داستان تجربیات میدانی کوون را روایت می کند.
در سئول، کره جنوبی، در دهه ١٩٩٠، پس از یک سری قتل‌های وحشیانه که وحشت را در دل شهروندانش ایجاد می‌کند، این کشور غرق در ترسی عمیق است.
برای دانلود سريال در میان تاريکي به سایت اکومووی مراجعه کنید.
فیلم پاکسازی ابدي 2021
خلاصه داستان فیلم پاکسازی ابدي 2021
در حالی که فرقه ای از غارتگران غیرقانونی تصمیم می گیرند که پاکسازی سالانه در طلوع آفتاب متوقف نشود و در عوض هرگز پایان نیابد ، همه قوانین شکسته شده است.
بازیگران فیلم پاکسازی ابدي 2021
Ana de la Reguera، Tenoch Huerta، Josh Lucas، Leven Rambin، Cassidy Freeman، Alejandro Edda، Will Patton، Will Brittain، Sammi Rotibi 
درباره فیلم پاکسازی ابدي 2021
پاکسازی ابدي (انگلیسی: The Forever Purge‎) فیلمی ترسناک و علمی تخیلی اکشن به کارگردانی اوراردو گوت
دانلود فیلم میراث چيني – chinese zodiac با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم
دانلود فیلم میراث چيني – chinese zodiac با کیفیت اورجینال, دانلود فیلم چيني میراث چین , دانلود فیلم chinese zodiac دوبله فارسی دانلود فیلم دوبله فارسی, دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم
مخاطب: بزرگسالان
کیفیت : 720p 
موضوع: حادثه ای – اکشن
کارگردان: جکی چان
بازیگران: جکی چان دانلود فیلم میراث چيني – cinese zodiac دانلود فیلم میراث چيني – cinese zodiacدانلود فیلم میراث چيني -cinese zodia
مدت زمان: 116 دقیق
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
دانلود رایگان سريال کره ای پادشاه ابدي با زیرنویس فارسی چسبیده هاردساب
دانلود سريال The King : Eternal Monarch 2020 با لینک مستقیم
قسمت 11 زبان اصلی + قسمت 11 زیرنویس فارسی چسبیده اضافه شد
Free Download SoudKorean Series Called The King Eternal Monarch
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت دانلود سريال + خلاصه داستان به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلبسريال,اهنگ,خبر,فیلم
سريال چيني ارباب تاريکي The Dark Lord 
 48 قسمت کامل با زیرنویس فارسی
 
 
 
 
مشخصات
ژانر :تاریخی،کمدی
تعداد قسمت : 48
شبکه پخش :-
حجم:200 مگابایت
سال تولید:20
 
خلاصه داستان
شیائو تیان به عنوان نگهبان زندان در وزارت دادگستری سلسله مینگ کار می کند. او با دریافت وصیت نامه پایتخت را ترک می کند و به استان هوگوانگ می رود. به دلیل اتفاقات عجیب، او در نهایت وانمود می کند که یک مقام دولتی است، اما "موقعیت" خود را جدی می گیرد و برای عدالت مبارزه می کند و عشق مردم
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
بنابر درخواست های بسیاری از دوستان مینوزی ( طرفداران لی مین هو ) امروز قصد داریم سريال در حال ساخت پادشاه ابدي  بهتون معرفی کنیم . 
این سريال یک درام عاشقانه _ تاریخی  ۱۶ قسمتی که از ۲۹ فرودین از شبکهsbs پخش خواهد شد ‌. و بی شک هزاران مخاطب در حال حاظر منتظر این درام تاریخی خواهند بود . برای همین من امروز تصمیم گرفتم یه پست در جهت معرفی  کارکتر های اصلی   براتون آماده کنم . امیدوارم  از این پستم لذت کافی ببرید .
ادامه مطلب
آی فیلم لبه تاريکي» را تجربه می‌کند


آی فیلم لبه تاريکي» را تجربه می‌کند
سريال جدید شبکه آی فیلم، لبه تاريکي» است که در جدول پخش این شبکه قرار گرفت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، سرياللبه تاريکي» که تولید سال ۱۳۸۴ گروه فیلم و سريال شبکه دو سیما است، توسط حسین پیرهادی و علی اکبر شاهمرادی تهیه شده است.
سعید سلطانی، لبه تاريکي» را کارگردانی کرده و براساس فیلمنامه‌ای که شعله شریعتی به نگارش د
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
دانلود سريال سیاوش پانزدهم تماشای آنلاین اثری از سروش محمدزاده, دانلود قسمت 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین پخش شده 17 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود 15 سريال سیاوش تماشای آنلاین شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
فیلم کوتاه قبل از تاريکي به نویسندگی و کارگردانی : مصیب حناییفیلم کوتاه قبل از تاريکي» ساخته مصیب حنایی در انگلستان، ایتالیا و استرالیا به روی پرده می‌رود.به گزارش رسیده، فیلم کوتاه قبل از تاريکي»(با نام قبلی بچه) به بخش مسابقه جشنواره‌های: Cefalu film festival 2019ایتالیا، First_Time Filmmaker Sessions 2019 انگلستان و همچنین International Shorts Film Festival(ISFF) استرالیا راه یافت.این فیلم پیش‌تر در جشنواره بین‌المللی فیلم سوخوم گرجستان به نمایش درآمده و جایزه دوم بخش کتاب
پادشاه ابدي کاری از نویسنده به نامِ کره ای کیم اون سوک است که متاسفانه با افت ریتینگ در کره مواجه شد اما در سطح جهانی دیده شد و طرفداران بین المللی پیدا کرد.
 
~ خلاصه داستان ~
داستان درباره دو جهان موازی است؛ یکی پادشاهی کره و دیگری جمهوری کره. لی لیم شاهزاده خائنی از پادشاه کره است که دروازه ای به جهان موازی پیدا میکند و باعث میشود تعادل دو دنیا به هم بخورد. از طرف دیگر لی گون پادشاه خردمند پادشاهی کره تلاش میکند تا دوباره تعادل را برقرار کند
دانلود سريال آقازاده قسمت چهارم تماشای آنلاین اثری از بهرنگ توفیقی, دانلود قسمت 4 چهارم سريال اقازاده تماشای آنلاین پخش شده 27 تیر ماه 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهارم سريال آقازاده تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
 دانلود سريال مردم معمولی قسمت 2 تماشای آنلاین اثری از رامبد جوان, دانلود قسمت اول و دوم سريال مردم معمولی تماشای آنلاین پخش شده 12 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود دوم سريال نمایش خانگی ایرانی مردم معمولی تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.
سريال چيني  عشق ابدي Eternal Love 2017
58 قسمت کامل با زیرنویس فارسی 
 
 
 
 
مشخصات
ژانر :عاشقانه،تاریخی،درام،فانتزی،ملودرام
تعداد قسمت : 58
شبکه پخش :ZJTV
حجم:200 مگابایت
سال تولید:2017
 
خلاصه داستان
پس از یک جنگ ویرانگر، قبیله جاویدان هزینه سنگینی برای مهر و موم کردن ارباب شیطان پرداخت کرد. هفتاد هزار سال بعد، تلاش برای دوباره مهر و موم کردن ارباب شیطان بی فایده بود و قفل شکسته شد و او آزاد شد، بای کیان به عالم فانی فرستاده شد. در عالم فانی او یه هوآ را د
این داستان درباره دو جهان و دو دنیای موازی بایکدیگر است . یکی از جهان ها متعلق به دنیای مدرن امروزیست و جهان دیگر متعلق به گذشته و دوران امپراطوری کره است که توسط پادشاه ، لی گون (Lee Min-Ho) اداره میشود . تا اینکه شیطان در دنیای آدم ها رها میشود و دری را […]
The post سريال کره ای پادشاه سلطنت ابدي The King Eternal Monarch 2020 appeared first on مای کره دانلود فیلم و سريال های کره ای.قناری
دانلود سريال گیسو قسمت هشتم تماشای آنلاین اثری از منوچهر هادی, دانلود قسمت 8 سريال گیسو تماشای آنلاین پخش شده در ساعت 20 روز 1 اردیبهشت 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود هشتم 8 سريال گیسو جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین  ادامه مطلب.
خب دوستان بعد از آپلود کامل این سری سريال روز های تاريکي کانال به طور رسمی بسته میشه به مدت 1 سال . ممنون. لطفا دنبال کنید._اپدیت جدیدجی تی ای وی_جی تی ا.تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دیوید فینچر» قرار است با همکاری کمپانی نتفلیکس یک سريال بر اساس فیلم سینمایی معروف محله چيني ها» مقابل دوربین ببرد.
ایسنا: به نقل از اسکرین، فینچر» در این سريال جدید به سراغ شخصیت جی.جی گیتس» کارآگاه خصوصی در فیلم سینمایی محله چيني ها» (۱۹۷۴) در دوران جوانی می رود که نقش آن را جک نیکلسون» ایفا می کرد و به یک باره با شبکه ای بسیار بزرگ از فساد رو به رو شد.رابرت تاون» فیلمنامه نویس فیلم محله چيني ها» در ساخت این سريال با فینچر» همکاری م
دانلود فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004
دانلود فیلم درام Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004 درخشش ابدي یک ذهن پاک با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی Eternal Sunshine of the Spotless Mind با کیفیت WEB-DL 1080p از سایت چوپز
دانلود رایگان فیلم درخشش ابدي یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mind با حجم کم و عالی به همراه پیش نمایش فیلم
 
دانلود فیلم درخشش ابدي یک ذهن پاک با هنرنمایی جیم کری به همراه زیرنویس فارسی 
نام فیلم: درخشش ابدي یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mi

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دستگاه چاپ سابلیمیشن09118117400 لینک کانال تلگرام decorchubin زیباترین ها انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه کالا جیبی دانلود فیلم شرکت سازنده انواع پارکینگ مکانیزه طبقاتی هوشمند اسمارت panjaretalayi