نتایج جستجو برای عبارت :

سریال تایلندی اوه رئیس من چندتا فصل دارد

https://t.me/zendegi_ba_ketabha/346
 
دوستش داشتم؟ اره 
چندتا؟
از ده تا 8 تا . 
عالی ساخته بودندش
چرا 2 تا کم؟ چون یه سری خب که چی و سوال بنیادی در من هست که هنوز فیلمی جوابش رو نداده . البته که سوالهایی هستن که هنوز بشریت براشون جواب پیدا نکرده .
سلام :)
لیست فیلم هایی که دیدم، توی تب سینما رو آپدیت کردم. ولی فکر میکنم خیلی به دردتون نمیخوره، چون هم کلی ه و هم به الان که امتیاز های قبل نگاه میکنم، حس میکنم خیلی کیلویی(!) نمره دادم و الان نظرم عوض شده.
به ذهنم رسید چندتا لیست خاصِ پیشنهادی درست کنم مثلا فیلم های حال خوب کن یا تینیجری یا . نظر شما چیه؟ خواهان داره آیا؟
چه لیستی رو پیشنهاد میدید؟
 
ما در یه حدی امتحان و لغو و جابجا کردیم که روز قیلش استاد به نماینده پیام داده که امتحان هست یا نه :دی++سر جلسه اینقدر بچه ها بلند تقلب میکردن که منم که دور بودم صداشون واضح میومد میخواستم بگم بچه ها ساکتاین وسط استاد نشسته بود با تبلتش کار میکرد :/اخر امتحان معلوم شد داشته ازمون فیلم میگرفتهگفت فیلمارو میفرسته در خونمون :دیمن موازی با تبلت بودم تو فیلم نیستم ولی چندتا سوالم رسوندم ^_^
اسپریچو
378
در سال 1392 خیلی فاز مذهبی داشتم و کلی با صوت سخنرانی ها کیف می کردم. هنوز هم اگر موقعیت باشه گوش میکنم. با ساخت این مجموعه قصد کار فرهنگی و تبلیغاتی و در عین حال تمرین تدوین صوت انجام میدادم. این هفده کلیپ بیشتر از آقای پناهیان و یکی دوتا از آقای عباسی هست . توصیه می کنم حتما چندتا رو گوش کنید. وقت زیادی نمی گیره مطمئن باشید.

ادامه مطلب
صنم حق داره خجالت بکشه چندتا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته اما قنبر که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه معتقده " حلال کن هزار کن" خج.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
داستان فیلم :
صنم حق داره خجالت بکشه چندتا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته اما قنبر که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه معتقده ” حلال کن .ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
خب شاید ندونین ولی تئوری فیلم قبلا هم چندتا تئوری درباره‌ی سونیک داده بود و فک میکنن که تو خود فیلم از تئوری‌شون استفاده شده و این واقعا جالبه ولی .دلبر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دیگه لازم نیست دنبال فیلم و سريالای جدید نمایش خانگی باشید با نصب این اپلیکیشین به راحتی همه فیلم و سريالای نمایش خانگیو دنبال کنید و هر هفته چندتا فیلم رایگ.دی کلیپ کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دیگه لازم نیست دنبال فیلم و سريالای جدید نمایش خانگی باشید با نصب این اپلیکیشین به راحتی همه فیلم و سريالای نمایش خانگیو دنبال کنید و هر هفته چندتا فیلم رایگ.سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
دیگه لازم نیست دنبال فیلم و سريالای جدید نمایش خانگی باشید با نصب این اپلیکیشین به راحتی همه فیلم و سريالای نمایش خانگیو دنبال کنید و هر هفته چندتا فیلم رایگ.دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام
میشه چندتا فیلم سینمایی که بشه با یه -مثلا- دوستمون نگاه کنیم بگید؟
خب. سلیقشو اصلا نمیدونم!
من که عملا فکر میکنم چیز دیگه ای ندارم که بتونم با اون فرد درموردش حرف بزنم یا وقتی که پیشمه رو بگذرونم.
به نظرم همین فیلم بهترین انتخابه :"""|
سلام
میشه چندتا فیلم سینمایی که بشه با یه -مثلا- دوستمون نگاه کنیم بگید؟
خب. سلیقشو اصلا نمیدونم!
من که عملا فکر میکنم چیز دیگه ای ندارم که بتونم با اون فرد درموردش حرف بزنم یا وقتی که پیشمه رو بگذرونم.
به نظرم همین فیلم بهترین انتخابه :"""|
سريال بازی قدرت از سريال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سريال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید. ادامه مطلب.
در این روزهای کرونا و قرنطینه، حوصله‌ی همه‌ی ماها سر رفته و دنبال سرگرمی‌هایی می‌گردیم که از این سکوت و سررفتگی حوصله خلاص بشیم. به همین دلیل تصمیم گرفتم چندتا از بهترین فیلم‌هایی رو که دیدم براتون اینجا بنویسم تا اگر تصمیم گرفتید روزهای قرنطینه رو با فیلم دیدن سر کنید، چندتا خوبشو بهتون معرفی کرده باشم.امیدوارم این لیست به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید، و صادقانه قول می‌دم که از دیدن تک تک این فیلم‌ها نهایت لذت رو می‌برید؛ اگر خوب ن
به نام خدا
خب سلام بالاخره بعد از یه مدت طولانی برگشتم
توی این مدت چندتا سرال دیدم که دوست دارم بعتون معرفی کنم و اگرم شد یه نقد کوتاه از هرکدوم توی وبلاگ بذارم.
تصمیم گرفتم اولین سريال عشق مخفی من باشه.
 
سريال عشق مخفی من:
ادامه مطلب
سلام خدمت بچه‌های عزیز هشتمی (کلاس‌های ۸۰۱-۸۰۳-۸۰۴-۸۰۶)
امیدوارم که تا اینجا از تعطیلات نهایت استفاده رو کرده باشین. چندتا نکته رو لازم بود بهتون بگم:۱-دست بچه‌هایی که تکلیف‌هاشونو به موقع ایمیل کردن درد نکنه. مخصوصا کسایی که وقت گذاشته بودن و مرتب و تمیز نوشته بودن.
ادامه مطلب
سريال "ملکه کی" جزو شاهکار های کره ای است که جهانیان رو انگشت به دهان گذاشت.شاید دوست داشته باشیم از عکس های این سريال به عنوان والپیپر و پروفایل استفاده کنیم.
پس چندتا عکس خواستم براتون بذارم که با کپی ازشون می تونید به عنوان پروفایل و والپیپر استفاده کنید.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سريال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سريال، اسامی بازیگران، سال تولید و در ادامه آمده و اشاره شده که این سريال در چند قسمت ساخته شده است. ادامه مطلب.
فیلم گذران زندگی گدار رو دیدم. یکی از فیلمهایی که سونتاگ تو علیه تفسیر جزو بهترین آثار کارگردانهای اروپایی نوشته بود. سونتاگ راست میگفت که در فیلم های خوب همیشه صراحت خاصی وجود داره که مارو از شر این هوس شدید به تفسیر کردن خلاص میکنه. و واقعا هم همینجوری بود. نمیدونم باید راجع بهش چجوری حرف بزنم که لو نره اما این فیلمم با این که پرده پرده و منقطع بود ولی انسجام داشت. و این که بازم یه موضوع به ظاهر معمولی بود اما این آدما چجوری از هیچی چیزی میسا
دانلود قسمت 20 سريال مانکن با لینک مستقیم + کیفیت BluRayدانلود سريال مانکن قسمت بیستم (سريال مانکن دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی)لینک های دانلود قسمت 20 سريال مانکن در سایت قرار گرفت.نام سريال : مانکنقسمت : بیستمژانر سريال : اجتماعیتاریخ انتشار : مرداد 1398مخاطب : بزرگسالانپخش : آپرا - آپ دانلودکارگردان : حسین سهیلی زادهبازیگران : امیرحسین آرمان، مریلازارعی، محمد رضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیایی، شبنم قلی خانیخلاصه دا
درباره موزیک ویدیو جدید bts ی چندتا تئوری کوچیک هست که اونو اینجا میگم*تئوری بزرگا از دسترس من خارجه *
داستان از سه تا گروه شورشی یعنی کلدپلی ، BTS و فضایی ها هست که همشون از طریق هولوبند که یک نوع فتوشاپ هست بهم متصل شدن،حالا این وسط دشمن یا همون کرونا دنبال شورشیا هستن و در اخر هم میگیرتشون ولی اونا دست از خوندن بر نمیدارن و به راهشون ادامه میدن تا اینکه تهیونگ با سنگ میزنه به دوربین یعنی کرونا رو شکست میده
 
* اینا حرفای طراح MV یونیورس عه *
  فیلم ها و سريال های مختلفی در نقاط مختلف جهان ساخته  می شود. درآمد ناشی از ساخت این فیلم ها بسیار بالاست و آن هم به دلیل استقبال مردم از این صنعت است.ساخت فیلم از سالیان دور آغاز شد و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این صنعت و هنر نیز پیشرفت کرد. در زیر به معرفی سینما در نقاط مختلف جهان می پردازیم :سینما و تلویزیون در شرق آسیاکره وژاپن پیشرفت چشمگیری در سینما داشتند همچنین کشور کره جنوبی سريال های بسیاری را می سازد و و مخاطبان این سريال
در این مقاله اسامی بهترین سريال های خارجی جهان را ارائه كردیم. این لیست در واقع مجموعه كوچكی از بهترین سريال های خارجی جهان است كه طی حدود 10 سال اخیر ساخته شده اند. البته سعی كردیم با توجه به امتیازات كاربران و سایت های معتبر تحلیل و نقد فیلم مانند متاكریتیك، IMDB و راتن تومیتوز این سريال ها را انتخاب كنیم. از این رو می توان در این لیست بهترین سريال های خارجی جهان 2020 و بهترین سريال های خارجی جهان 2021 را مشاهده كرد. در واقع تمركز ما بیشتر روی بهتری
دانلود همه آهنگ های علی زندوکیلی برای سريال خواب زده تماشای آنلاین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سريال خواب زده تماشای آنلاین با صدای علی زندوکیلی, دانلود آهنگ های سريال خواب زده تماشای آنلاین سیروس مقدم با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 تماشای آنلاین ادامه مطلب.
آقایون و خانم ها
انیمیشن frozen 2 رو دیدم و واقعا چسبید . داستان پخته تر . شخصیت های پخته تر . شوخی های باحال و از نظر کیفی هم، با اینکه قسمت اول خیلی خوب بود ولی قسمت دوم بازهم بهتر شده بود . درکل جزو بهترین هاست بنظرم و حتما ببینیدش . اولاف معرکه‌س :))
 
فیلم jexi که درواقع ژانر کمدی داره . داستان جوونی به اسم فیل که نمیتونه از گوشی موبایلش جداشه . شاید در نگاه اول موضوع کلیشه و مزخرفی باشه ولی نگاهش نسبت به این قضیه جالبه و میتونه به فکر فرو ببرتتون . لح
هوانگ دونگ جو در سريال کره ای ردیاب ( Tracer ) رئيس بخش ۵ مالیات در خدمات مالیاتی ملی است. او برای ردیابی پولی که از خدمات مالیاتی پنهان است، سخت کار می کند. تیم او شامل سئو هی یانگ است که شخصیت درخشانی دارد و رئيس او اوه یانگ است.
برای دانلود سريال کره ای ردیاب به سایت اکومووی مراجعه کنید.
دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال دل تماشای آنلاین به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سريال دل قسمت 26 تماشای آنلاین پخش شده چهارشنبه 21 خرداد 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 26 بیست و ششم سريال نمایش خانگی ایرانی دل تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها تماشای آنلاین ادامه مطلب.
سريال تايلندي گناه صورتی Tra Barb See Chompoo 20نام : گناه صورتی | Pink Sinنام تايلندي : ตราบาปสีชมพู | Tra Barb See Chompooژانر : #درام | #عاشقانهتعداد قسمت ها : ۲۴مدت زمان پخش : ۴۵ دقیقهتاریخ پخش : ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸کارگردان : Sarasawadee Wongsompetchمحصول کشور : تایلندبازیگرانNawasch Phupantachsee/PatsakornBua Nalinthip Sakulongumpai/Kangsadanخلاصه داستان :پات مادرش رو از دست داده، کسی که تکیه گاهش بوده، بانی مرگ اون رو پدرش میدونه، پدر پات هر کاری میکنه تا پسرش خوشحال باشه ولی غم مادر پات، اون رو یک دن
Artist: MAGESTA | Music Name: Baby Please | Genre: Pop | Released: 2020 | MAGESTA - Baby Please (Music Video)
تايلندي می باشد.
هنرمند: میج استا | نام موزیک: عزیزم خواهش میکنم | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2020 | ملیت: تایلند
دانلود موزیک ویدیو تايلندي گروه (میج استا) MAGESTA با نام (عزیزم خواهش میکنم) Baby Please
ادامه مطلب
دانلود سريال موچین قسمت 14 تماشای آنلاین چهاردهم اثری از حسین تبریزی زاده, دانلود قسمت چهاردهم سريال موچین تماشای آنلاین پخش شده 16 مهر 1399 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت چهاردهم 11 سريال موچین تماشای آنلاین جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین ادامه مطلب.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

زندگینامه شهدای روستا سنگان بالا خواف اخبار پارسه minugerafict بلاگ 95749113 کافه عکس Alimaneha کاوش وب chakelmusic