نتایج جستجو برای عبارت :

زیرنویس توکیو غول

 

سیکو هاشیموتو ، رئیس المپیک توکيو 2020 گفت که به دنبال گزارش یک متخصص برجسته ویروس کرونا موافقت کرد که بهتر است هیچ تماشاگری نداشته باشد تا خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهد.
با این حال ، وی اضافه کرد که برگزارکنندگان به بررسی روشهای انجام ایمن بازی با تماشاگران ادامه خواهند داد ، با توجه به اینکه سایر مسابقات ورزشی با موفقیت انجام شده است.
وی جمعه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بحث های داخلی درباره تعداد بینندگان ، بر اساس گزارش کارشنا
نام : Hollow Point
امتیاز : 5.2 از 10 – میانگین رای 13 نفر
کیفیت : N/A
موضوع : اکشن
فرمت : MKV
حجم : 1.54 گیگابایت+749 مگابایت+391 مگابایت
مدت زمان: 1:29:00
زبان: انگلیسی
ترجمه : زيرنويس فارسی
سال انتشار : 2019
کارگردان : Daniel Zirilli
بازیگران : Luke Goss , Dilan Jay , JuJu Chan
خلاصه داستان : زمانی‌که همسر و دختر یک مرد به قتل می‌رسند، خودش را در میان یک گروه چریکی و در شهری مملو از جرم و جنایت می‌بیند…
تماشای آنلاین فیلم با اینترنت نیم بهاتماشای آنلاین فیلم
یادگیری زبان انگلیسی از طریق سرگرمی و با کمک فیلم و سریال بسیار راحت تر می باشد. اما اینکه کدام فیلم ها یا سریال ها برای یادگیری بهتر هستند تفاوت زیادی ایجاد می کند. در این مطلب به کمک معتبرترین وب سایت های آموزش زبان و کمک گرفتن از نظرات کاربران مختلف در فضای جهانی وب، حدود 20 فیلم و سریال عالی جهت یادگیری یا تقویت زبان انگلیسی برای سطح مقدماتی تا متوسط به شما پیشنهاد می کنیم.
نکته مهم:دقت کنید که اگر می خواهید زبان انگلیسی را برای صحبت و مکال
سریال بسیار زیبای Ask Laftan Anlamaz محصول 2016 ترکیه | کیفیت عالی HDTV + لینک مستقیم + از دست ندید |
قسمت 19 + زيرنويس قسمت 19 اضافه شد
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنیدحس لایف | آموزش مسائل جنسی شویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسی فیلم و سریال،عکس
دانلود فیلم Masquerade Hotel 2019 هتل بالماسکه با زيرنويس فارسی و کیفیت عالی
با 4 کیفیت مختلف
امتیاز: IMDb 6.3/10
ژانر: جنایی | معمایی | درام
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
محصول: ژاپن
کارگردان: ماسایوکی سوزوکی
ستارگان: تاکویا کیمورا، ماسامی ناساگاوا ، نوزومی د لنسکایینگ
مدت زمان : 127 دقیقه
درباره فیلم:
فیلم هتل بالماسکه یا ماسوکارودو هاترو در ژانر معمایی ساخته سال 2019 ژاپن می باشد که توسط ماسایوکی سوزوکی کارگردانی و توسط میچیتاکا اوک
IMDB
احضار ۲(به انگلیسی: The Conjuring 2) فیلمی فراطبیعی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن را ایفا می‌کنند.
زيرنويس پارسی این فیلم زیبا همراه با توضیح نمادها و اصطلاحات به کار برده شده در فیلم تقدیم شما سینما دوستان عزیز می گردد.
دانلود زيرنويس پا
IMDB
مومیایی (به انگلیسی: The Mummy) یک فیلم اکشن-ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی الکس کورتزمن و نویسندگی دیوید کپ،کریستوفر مک‌کوری و دیلن کاسمن است که به عنوان نسخه بازراه‌اندازی شده فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۹ محسوب می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به تام کروز، سوفیا بوتلا، آنابل والیس، جیک جانسون، کورتنی بی. ونس و راسل کرو اشاره کرد.
زيرنويس پارسی این فیلم زیبا همراه با توضیح نمادها و اصطلاحات به کار برده شده در فیل
Artist: Perfume | Music Name: Tokyo Girl | Genre: Electropop/Dance |Released: 20 |Album:Future Pop| Perfume - Tokyo Girl (Music Video)

هنرمند: پرفومه | نام موزیک: دختر توکيو| سبک: الکترو پاپ و دنس | تاریخ انتشار: 20 | ملیت: ژاپن
دانلود موزیک ویدیو ژاپنی گروه (پرفومه) Perfume با نام (دختر توکيو (توکيو پایتخت کشورژاپن است.) Tokyo GirlArtist: Perfume | Music Name: Tokyo Girl | Genre: Electropop/Dance |Released: 20 |Album:Future Pop| Perfume - Tokyo Girl (Music Video)

هنرمند: پرفومه | نام موزیک: دختر توکيو| سبک: الکترو پاپ و دنس | تاریخ انتشار: 20 | ملیت: ژاپن
دانلود موزیک ویدی
خلاصه داستان : این فیلم که از رمان "دختران گمشده و هتل های عشق"، نوشته ی کاترین هانراهان، اقتباس شده است. داستان یک معلم زبان آمریکایی هست که دارای گذشته ی ناخوشایندی است. او با یکی از خلافکاران یاکوزا در توکيو وارد رابطه شده و.pgsgraph
داستان سریال:
در دورانی که ابرقهرمانان و نقابداران عدالت‌خواه به دلیل استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز، به عنوان افرادی یاغی و قانون‌شکن شن.شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
داستان سریال:
در دورانی که ابرقهرمانان و نقابداران عدالت‌خواه به دلیل استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز، به عنوان افرادی یاغی و قانون‌شکن شن.هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
در فصل دهم مردگان متحرک، گروه بازماندگان در اوشن ساید به آموزش خود ادامه می‌دهند تا در صورت بازگشت نجواگران آماده باشند. تنش‌ها بسیار.شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در بازی میان استقلال تهران و تیم ذوب آهن اصفهان صحنه جنجالی پخش شد که باعث حواشی و بازخوردهای منفی زیادی شده است. فیلمی از شادی گل دو بازیکن استقلال تهران به نام های الهیار صیادمنش و سجاد آقایی منتشر شده که منشوی خوانده شده و شوخی دستی عنوان شده است‌.حس لایف | آموزش مسائل جنسی شویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسی فیلم و سریال،عکس
IMDB
ورود (به انگلیسی: Arrival) یک فیلم علمی–تخیلی درام آمریکایی به کارگردانی دنی ویلنو و نویسندگی اریک هیزرر است که اقتباسی از داستان کوتاه داستان زندگی تو به قلم تد چیانگ است. از بازیگران آن می‌توان به ایمی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استلبرگ اشاره کرد. ورود در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد هشت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود که در نهایت تنها توانست جایزه اسکار بهترین تدوین صدا را بدست ب
سریال نوش جان یکی از سریال های جذاب ژاپنی است که در سال 2013 تولید شده است. این سریال در ژانر درام ساخته شده و اکنون شبکه تماشا آن را پخش می کند.
داستان سریال نوش جان
این سریال داستان میکو زنی که در دوران Taisho و Shōwa زندگی می کند را بازگو می کند که تلاش دارد در میان ن ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی موفق تبدیل شود.
میکو (نقش اول زن) دختر پدر و مادری است که یک رستوران در توکيو را اداره می کنند. آن ها غذاهای غرب سرو می کنند و میکو نیز آشپزی غربی را خیلی خوب
دانلود کامل و قانونی سریال ممنوعه با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی دانلود سریالل ایرانی با لیک مستقیم
دانلود سریال ممنوعهحس لایف | آموزش مسائل جنسی شویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زيرنويس فارسی فیلم و سریال،عکس
.
سریال پدر با وجود حواشی بسیار این روزها پربیننده ترین سریال صدا و سیما ی ایران محسوب می شد .
قصه ی عشق لیلا به حامد در ابتدا یک داستان ساده به نظر می آمد اما با گذشت نیمی از سریال ،‌مخاطبان توانستند به پیچیدگی سریال پدر پی ببرند. سرنوشت لیلا در سریال پدر برای بینندگان این سریال بسیار مهم شده است.
سوال های زیادی در ذهن مخاطبان سریال پدر وجود دارد . قطعا در قسمت های آینده سریال پدر  به این سوالات پاسخ داده خواهد شد ….حس لایف | آموزش مسائ
داستان دربارهٔ پسری ساله به نام کن کانکی است که با دختری به نام ریزه که هر دو همسن هستند و در خواندن کتاب با یکدیگر تفاهم دارند، در کافه‌ای که معمولا.لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کانکی بادختری به نام ریزه آشنا می شودولی نمیداند که ریزه یک غول شبیه انسان است که انسان را شکار ومیخورد بعدغول به او حمله میکند اماجان سالم بدرمیبردو سخت مجر.خاطره دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ژانر : جنایی | درام | كمدی
منتقدین: /100میانگین رای: مشاهده در سایت IMDbمحصول کشور: آمریکاکارگردان: Rian Johnsonستارگان: Ana de Armas, Chris Evans, Daniel Craigخلاصه داستان :چاقوکشی، فیلمی در سبک جنایی معمایی به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون است. دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس و مایکل شنون از بازیگران اصلی فیلم می‌باشند. ریان جانسون برای نوشتن فیلمنامه از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. داستان فیلم در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و یک کارآگ
کانکی بادختری به نام ریزه آشنا می شودولی نمیداند که ریزه یک غول شبیه انسان است که انسان را شکار ومیخورد بعدغول به او حمله میکند اماجان سالم بدرمیبردو سخت مجر.آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کانکی بادختری به نام ریزه آشنا می شودولی نمیداند که ریزه یک غول شبیه انسان است که انسان را شکار ومیخورد بعدغول به او حمله میکند اماجان سالم بدرمیبردو سخت مجر.ساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ژانر : درام | فانتزی | رمانتیک
سال انتشار :2 نوامبر 2012
كشور سازنده : تركیه
ستارگان : Ozcan Deniz , Fahriye Evcen
کارگردان : Özcan Deniz
زمان فیلم : 1 ساعت و 30 دقیقه
زبان : تركی + زيرنويس فارسی 
دوبله فارسی : ندارد
ﺧﻼﺻﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ : ﻟﯿﻼ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ . ﻟﯿﻼ ﺗﻼﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻞ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺣﻞ ﺑﮑﻨﻪ . ﺍﺳﮑﻨﺪﺭ ﻫﻢ ﭘﺴﺮﯾﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﻦ ﮐﻢ ﺑﺎ ﺑﺪﺷﺎﻧﺴﯽ ﻫﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐ
IMDB
ماتریکس (به انگلیسی: The Matrix) فیلمی اکشن علمی-تخیلی آمریکایی استرالیایی، به نویسندگی و کارگردانی واچوفسکی‌ها است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری-ان ماس، هوگو ویوینگ، جو پانتولیانو و گلوریا فاستر ایفای نقش می‌کنند. ماتریکس آمیزه‌ای از اکشن، هنرهای رزمی و یک فیلم‌نامه چندلایه است و یک جامعه پادآرمان‌شهر در آینده را به تصویر می‌کشد، که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی
5.4 از 10
میانگین رای 804 نفر
کیفیت۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
زيرنويس فارسی
ژانرفیلم های اکشن , فیلم های طنز , فیلم های ماجراجویی
سال انتشار2021
محصولچین
زبان زيرنويس فارسی
مدت زمان2 ساعت و 15 دقیقه
کارگردان Sicheng Chen
بازیگران Baoqiang Wang , Haoran Liu , Satoshi Tsumabuki
خلاصه داستان:فیلم کارآگاه های چینی 3 Detective Chinatown 3 2021،وقتی که از کارآگاهان تانگ رن و شین فنگ برای تحقیق در مورد جنایتی دعوت می شود ، جنایتی بزرگ در توکيو رخ می دهد. نبردی کمدی با قوی ت
ژانر فیلم : بیوگرافی,جنگی,دراممحصول کشور : آمریکاییزبان فیلم : دوبله فارسیکارگردان : Roman Polanskiمدت زمان : 2 ساعت و 30 دقیقهسال انتشار : 2002کیفیت : 720pستارگان : Adrien Brody,Emilia Fox,Frank Finlay,Thomas Kretschmannپیانیست 2002 ، در اوایل آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی به رهبری هیتلر به لهستان حمله می کند در این میان هنگامی که شهر در محاصره نیرو های آلمانی قرار می گیرد ، ولادیسلاو اشپیلمان پیانیست یهودی تلاش می کند تا مردمش را نجات دهد ولی.
 
تماشای آنلاین فیلم با اینت
دانلود فیلم First Love 2019 عشق اول با زيرنويس فارسی و کیفیت عالی
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
امتیاز: IMDb 7/10
ژانر: کمدی | جنایی | عاشقانه
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
محصول: ژاپن | انگلستان
کارگردان: تاکاشی میکه
ستارگان: بکی، بنگال، ماسایوکی دایی، مامی فوجیاوکا
مدت زمان : 99 دقیقه
درباره فیلم:
عشق اول فیلمی ژاپنی-بریتانیایی در ژانر درام به کارگردانی تاکاشی میکه است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. از بازیگران آن می توان به بکی، بنگا
ژانر: درام ، ورزشیامتیاز: 8 از 10زبان: انگلیسی, فارسیسال انتشار: 2004رزولوشن تصویر: 1080p | 720pزمان: 132 دقیقهفرمت: MKVمحصول: آمریکاکارگردان: Clint Eastwoodخلاصه داستان:“مگی فیتزجرالد” با اصرار فراوان “فرانکی دان”، مربی ای که بوکسرهای موفقی را معرفی کرده است متقاعد میکند تا به او شیوهٔ مسابقه را بیاموزد و او را نیز تبدیل به یک قهرمان کند. “مگی” آنقدر سخت تمرین میکند که راهی مسابقه قهرمانی جهان میشود….
تماشای آنلاین فیلم با اینترنت نیم به
دانلود فیلم Bullet Train 2022 بدون سانسور
دانلود رایگان فیلم قطار سریع السیر Bullet Train زيرنويس چسبیده
 
 
نام فارسی فیلم:قطار سریع السیر
ژانر: اکشن، هیجان انگیز
محصول کشور: آمریکا، ژاپن
مدت زمان: ۱۵۲ دقیقه
کارگردان: David Leitch
ستارگان: Joey King, Karen Fukuhara, Brad Pitt
در فیلم قطار سریع السیر : لیدی باگ قاتل آموزش دیده می خواهد زندگی را رها کند اما توسط سرپرستش ماریا بیتل او را به عقب می کشاند تا کیفی را در قطار گلوله ای که از توکيو به سمت موریوکا در حرکت است جمع آوری کن
قسمت آخر فصل اول اضافه شد
نسخه زيرنويس فارسی بدون سانسور
نام : Kiseijucirc;: Sei no kakuritsuمدت زمان : ۰ ساعت و ۰ دقیقهژانر :اکشنانیمیشندرامسال ساخت :۲۰۱۴زبان :japaneseکشور سازنده :japanکیفیت : BluRay۱۰ / ۸.۳ از ۳۶۰۷۰ رایزيرنويس فارسی :داردستارگان :Aya Hirano,Nobunaga Shimazaki,Rinka H.B.B.خلاصه داستان :شینیچی ایزومی، دانش آموز دبیرستانیست که در محله ای آرام در توکيو زندگی می کند. زمانیکه موجوداتی به نام انگل، به زمین می آیند، زندگی او برای همیشه تغییر می کند. انگل ها از طریق گوش و بی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سامی یوسفی گلعذانی رسا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. deltahoghoghi دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم مطالب اینترنتی انشا آخرین تکنولوژی های سال 99 jfun وبسایت رامین شریفیان fanusryaneh